حمام - نکات ساده - نکات ساده برای تمیز کردن حمام

نکات ساده برای تمیز کردن حمام

نکات ساده برای تمیز کردن حمام. تمیز کردن حمام همیشه کاری است که هیچ کس به راحتی حاضر به انجام آن نیست. امروز 4 نکته به شما می گوییم تا این کار آسان تر شود. نکات ساده اما کارآمد و موثر. حمام شما کثیف است و شما نمیدانید از کجا باید شروع کنید. نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! برای یک شروع کوتاه اما واقعا مفید این مطلب را مطالعه کنید، حمامی را نظاره گر باشید که درخشان و تمیز و بی نظیر شده است. البته شما می توانید از نظافت کار برای تمیز کردن حمام و خانه تان استفاده کنید.

 

نکات ساده برای تمیز کردن حمام

نکته اول

از میز کابینت های حمام خود شروع کنید. همانطور که درهم برهم شدن و نگهداری هزاران لوازم روی آن ها برایشان آسان است. جمع و جور و تمیز کردن همان لوازم به خودی خود تغییر بصری زیادی را بوجود می آورد. این موضوع شامل دور ریختن هر گونه لوازم آرایشی و محصولات منقضی شده و قراردادن اقلام باقی مانده در یک سینی که قابل حمل است، می باشد. سپس نوبت به دستمال کشیدن و تمیز کردن خود میز می رسد.

 

نکته دوم

بعد از تمیز کردن میز کابینت ها و لوازم آرایشی و … وقت آن است که بزرگترین قدم را بردارید. همه چیز را از حمام خارج کنید. کابینت زیر سینک آشپزخانه را خالی کنید، اقلام را از دوش و اطراف توالت و کف پاک کنید. هنگامی که شما همه اینکارها را انجام دادید، تمیز کردن دوش و توالت و کف قابل تحمل تر است. دلیلی که باعث می شود تمیز کردن حمام به نظر کار بزرگ و سختی باشد، این است که تمام لوازمی که ما در حمام داریم باعث می شوند حس کنیم حماممان کوچک و تنگ است. البته نظافت منزل برای اکثر افراد در کل کاری خسته کننده است.

 

نکته سوم

حالا شما می خواهید روی خلاص شدن از کثیفی واقعی روی قسمت های مختلف حمام، تمرکز کنید. اگر می توانید حمام را به قسمت های جدا از هم تقسیم کنید. به این شکل که کف زمین، یک قسمت. توالت قسمت دیگر و دوش نیز یک قسمت. اگر میز جدایی دارید می توانید آن را هم یک قسمت جدا به حساب آورید. شاید بخواهید اول روی اسپری کردن و تمیز کردن دوش/وان و توالت کار کنید، سپس در آخر به سراغ کف زمین بروید. خوب است که کف زمین را بعد از انجام دیگر کار ها تمیز کنید. زیرا تمام کثیفی های دیگر در آخر به کف می رسند و تمیز کردن کف در آخر می تواند باعث تمیزی کامل شود.

 

نکته چهارم

کارتان تقریبا تمام است. پیشنهاد آخر ما این است که لوازم آرایشی و بهداشتی تان را به طوری که چقدر به هم شبیه هستند یا با توجه به کارآیی شان دسته بندی کنید. دسته ای برای لوازم حمام، دسته ای برای لوازم دستشویی و دسته ای هم برای لوازم آرایشی. با این کار دیگر میزتان به هم ریخته نیست و هر چیزی را بعد استفاده در جای خود خواهید گذاشت. همین. کار تمیز کردن حمام تمام شده.

این یک لیست کوتاه از نکات ساده اما موثر است. ما در آینده راهنمایی های بیشتری برای شما خواهیم داشت. شما می توانید با مراجعه به صفحه تعرفه قیمت از تعرفه نظافت منزل مطلع شوید و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

منبع: www.thinkmaids.com