حمام - نکات پاکسازی - نکات پاکسازی حمام

نکات پاکسازی حمام

نکات پاکسازی حمام. تقریبا تمام نظافتچیان موافق هستند که حمام می تواند یکی از سخت ترین و وقت گیر ترین مناطق برای تمیز کردن در خانه باشد. با این حال بسیاری از مردم بر اساس این که حمام تمیز به نظر میرسد یا نه، یک خانه را قضاوت می کنند. به همین دلیل است که تمیز کردن حمام باید به طور منظم انجام شود تا اطمینان حاصل شود که حمام تمیز، بهداشتی و قابل تعریف و تمجید است. بسیاری از افراد از خدمات نظافت کار برای تمیز کردن خانه خود استفاده می کنند که بسیاری از نکات تمیزکاری نیز در آن رعایت می شود.

 

نکات پاکسازی برای داشتن حمامی تمیز تر

مرحله اول نگرانی در مورد دوش است. معمولا از دوش حمام بد استفاده می شود. زیرا بسیاری از مردم بدن خود را در وان شستشو می دهند یا در حمام یا وان اصلاح میکنند. بسیاری از وان ها و دوش ها با گرد صابون پوشیده شده اند، بنابراین این قسمت محل خوبی برای شروع تمیز کردن حمام است. کلید تمیزی این است که این کار را به صورت منظم انجام دهید، نه این که یک بار در ماه یا یک بار در سال انجام دهید. در عوض بهتر است حداقل دو بار در هفته یا بیشتر حمام را بشویید. یا اینکه می توانید از خدمات نظافت کار استفاده کنید. اکثر مشتریان نظافتچی خانم را برای تمیزکاری انتخاب می کنند تا از تمیز شدن خانه شان مطمئن تر شوند. شما از کاری که کردید خوشحال خواهید شد.

ابتدا با شستن دوش شروع کنید و بعد آن را با پاک کننده های صابون بشویید. بیشتر پاک کننده های دوش ها نیاز دارند تا حدود 15 دقیقه صبر کنید تا تمیز کننده زمان کافی را داشته باشد.

اگر توالت شما در حمام است، یا در حمام توالت فرنگی دارید، می توانید در این مدت به سراغ تمیز کردن آن بروید.

توالت باید از داخل کاسه و خارج از کاسه تمیز شود. هنگام تمیز کردن توالت، تمام سطوح قابل رویت را بشویید و مطمئن شوید که کف اطراف توالت را بشویید زیرا ادرار ممکن است پاشیده شده باشد.

هنگامی که کارتان با توالت تمام شد، دوباره به سراغ دوش بروید. همانطور که هر کسی که برای خدمات تمیزکاری کار می کند، می داند که دوش بیشتر از همه وقت میبرد. به همین دلیل در لیست نکات پاکسازی حمام، بیشتر به آن اشاره کردیم.

اگر مدتی است که صابون های مانده روی دوش را تمیز نکرده اید باید دوش را با استفاده از طرف سخت تر اسفنج بشویید تا جرم ها و کثیفی های باقی مانده روی دوش از بین بروند. از بالا شروع کنید و تمیز کردن را به سمت پایین ادامه دهید.

اگر خسته شدید، دوباره دوش را با شوینده های صابون اسپری کنید و برای مدتی کار دیگری انجام دهید. پس از تمیز کردن دوش، نوبت به روشویی حمام و آینه می رسد. شما می خواهید روشویی را تمیز کنید و کارهایی مانند تمیز کردن خمیر دندان های خشک شده از روی آن، ریش و باقی مانده های اصلاح صورت و… را انجام دهید. برای تمیز کردن آینه از پاک کننده شیشه استفاده کنید زیرا ممکن است آینه نیز بر روی آن خمیردندان خشك شده باشد. تمام محصولات مراقبت از مو را به روش دسته بندی شده کنار بگذارید و سپس در آخر شروع به شست و شوی روشویی کنید.

در نهایت شما تمیز کردن حمام را با شستن کف و خارج کردن زباله ها کامل کنید. شما می توانید با استفاده از این نکات پاکسازی ، حمامتان را بهتر از قبل نگه دارید. به هر حال این نیز مانند بسیاری از کارهای دیگر عادی است، بنابراین اگر شما وقت کافی برای تمیزکاری ندارید، می توانید از نظافت کار خدمات تمیز کاری مورد نیازتان را سفارش دهید. بعد از آن فقط لازم است محل کثیف را به متخصصان سپرده و آن جا را ترک کنید.

برای سفارش و آگاهی از تعرفه خدمات می توانید به صفحه قیمت نظافت منزل بروید.

 

منبع: www.booktoclean.com