خانه - روش های نظافت - روش های نظافت خانه که هر صاحبخانه باید بداند

روش های نظافت خانه که هر صاحبخانه باید بداند

روش های نظافت خانه که هر صاحبخانه باید بداند. با برنامه های پر مشغله و کارهای زیاد در زمان محدود، نظافت می تواند یک سد بزرگ برای شما باشد که در نهایت با عجله و نه درست، انجام می شود. که درواقع باعث می شود که هر لحظه در حال نظافت باشید، و البته می تواند مردم را به نوآوری تشویق کند تا بتوانند روش های مفید تمیز کردن سریع و راحت تر را به کار بگیرند. صاحبان خانه اغلب به دنبال چنين تميزكاري هستند تا زماني كه تميز كردن به حداقل برسد، در حالي كه این روش هنوز موثر است. برای کمک به شما در این امر، ما قصد داریم به شما چهار روش جدید را یاد دهیم که امروز می توانید شروع به استفاده آز آن کنید. نظافت کار با آموزش نظافتچیان، چه نظافتچی خانم و چه آقا، و انتقال بهترین و جدیدترین روش های نظافت به آن ها کیفیت بالایی را به شما ارائه می دهد.

 

روش های نظافت که لازم است بدانید

روشی سریع برای گردگیری

برای از بین بردن گرد و غبار، از هر چیزی که برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کنید، استفاده کنید. زیرا کمک عالی برای از بین بردن گرد و غبار همه چیز است و چیزی می باشد که شما نیاز دارید. اما یک نمونه بهتر سراغ داریم: ما در مورد جوراب های قدیمی (اندازه بزرگ) صحبت می کنیم! ممکن است فکر کنید که دیوانه هستیم مگر اینکه یکی از جوراب های خود را در دست خود قراردهید و شروع به پاک کردن کنید! بسیار ساده تر از گردگیری با یک پارچه است و نیازی تلاش برای جلوگیری از تاشدن آن نیست.

 

شستن زمین

یکی از روش های نظافت که ما در نظافت کار از آن استفاده می کنیم که در عین سادگی بسیار مفید است، این روش می باشد. اگر شما تابحال، همانطور که سطل آشغالی را به زور جا به جا می کردید در حال شستشوی زمین بودید، می دانید که چقدر کار خسته کننده ای است. همچنین در آب زدن دستمال و فشردن آن برای استفاده دوباره در موقع نظافت، زمان گیر است. بنابراین این روش نظافت بهتر است: همان روشی که انجام می دادید را ادامه دهید، منتها این بار به جای استفاده از سطل، از یک سرنگ یا بطری پلاستیکی که روی درب آن سوراخ کوچکی دارد، استفاده کنید. درون بطری می توانید مواد شوینده تان را بریزید و همانطور که جلو می روید مواد را روی سطحی که نیاز به نظافت دارد ریخته و با سرعت بیشتر عمل کنید و سریع تر بشویید. این روش خیلی آسان تر و بهتر از استفاده از سطل است. همچنین نکته مثبت دیگری که دارد این است که بیشتر از مقداری که می خواستید سطح را خیس نمی کند و می توانید به راحتی مقدار را کنترل کنید.

 

شستن ظرف ها

شستشوی ظرف ها قبل از خیس شدن بسیار ساده تر از انجام آنها بلافاصله پس از کثیف شدن آنها است. البته بعضی از شما ممکن است نخواهید اجازه دهید ظرف ها در آب خیس بخورند. یک میانبر خوب برای شما وجود دارد. وقتی کار آماده کردن مواد غذایی برای آشپزی به اتمام رسید (شستن و برش سبزیجات، شستن گوشت خام، و غیره)، کانال سینک خود را ببندید و صابون مایع را در آن بریزید. هر وسیله آشپزی که از آن استفاده کردید و دیگر نیازی به آن ندارید را داخل سینگ بگذارید. شیر آب را نیز هروقت خواستید باز کنید و از آن استفاده کنید و اجازه دهید آب در درون سینک ریخته شود. وقتی درحال آشپزی هستید و شاید مواد غذایی یا دست ها یا لوازمی که نیاز به آبکشی داشته باشند، را می شویید، سطح آب درون سینک صددرصد بالا می آید. با این کار ظروفی که درون سینک گذاشته اید خیس می خورند و باعث کاهش زمان شما و همچنین صرفه جویی در آب می شوند. خیس خوردن ظرف ها کار شستن آن ها را برای شما آسان تر می کنند.

 

پاک کردن تیغه های فن

تیغه فن شما به سرعت گرد و غبار ها را جمع آوری میکند . هنگامی که فن را روشن می کنید این گرد و غبار در اطراف حرکت می کند و در هوا پخش می شود. از این رو مهم است که تیغه ها را به طور مرتب تمیز کنید. خوب، با این روش تمیز کردن، شما دیگر هرگز نگران تمیز کردن تیغه فن نیستید و به راحتی می توانید در زمانی کم آن را تمیز کنید! این روش خیلی ساده است، نیاز به بزرگترین روبالشی کهنه که دیگر از آن استفاده نمی کنید و یک نردبان، دارید. از نردبان بالا بروید و کل تیغه را با روبالشی بپوشانید (یا تا آنجا که روبالشی اجازه می دهد). در حال حاضر، آن را به طور محکم در محل نگه دارید سپس تیغه را از بالا به پایین پاک کنید این کار تضمین می کند که گرد و غبار چسبیده به فن، در داخل رو بالشی به دام بیوفتند، بنابراین دیگر نیازی نیست راجع به پخش شدن گرد و خاک روی سطح زمین و لوازمتان، نگران باشید. از این روش برای هر فن استفاده کنید و به سرعت تمام کار انجام می شود!

 

نظافت همیشه  کاری خسته کننده و زجر آور است. حداقل برای بیشتر افراد. پیشنهاد دیگری هم برای شما داریم. خدمات نظافت کار شما را در نظافت خانه تان یاری می دهد و می توانید به راحتی از صفحه قیمت نظافت منزل پس از مشاهده تعرفه، با استفاده از اینترنت خدمات را سفارش دهید.

 

منبع: www.thinkmaids.com