تمیز کردن - تمیز کردن خانه - تمیز کردن خانه و تاثیرات آن

تمیز کردن خانه و تاثیرات آن

تمیز کردن خانه می تواند به دلیل وجود مشغله های فرآوان برای خیلی ها غیر ممکن باشد. اما تاثیرات مثبت این کار ارزش آن را دارد که از سرویس نظافتی استفاده کنید. از یک روز کاری طولانی به خانه برگشته اید و باید زمانی عالی برای صرف وقت با خانواده تان باشد. متاسفانه، کارهای خانه بسیاری از وقت افرادی را که شاغل هستند، تهدید می کند.

تقریبا هیچ راهی برای از بین بردن ناهنجاری ها و به هم ریختگی هایی که خانواده می توانند ایجاد کنند، به استثنای استخدام خدمتکاران حرفه ای برای نظافت منزل ، وجود ندارد.

آنچه که بسیاری از افراد دست کم میگیرند، این است که چقدر می تواند بر زندگی خانوادگی شان تاثیر بگذارد، از جمله روابط آنها با دیگر اعضای خانواده.

 

چرا تمیز کردن خانه اولویت مهمی است؟

راحتی

در نظرسنجی اخیر از انجمن صابون و مواد شوینده، حدود 97 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که خانواده هایشان قدر دان داشتن خانه ای تمیز هستند. اما چرا؟ آیا این می تواند به دلیل فقدان چشم انداز باشد؟ یا داشتن فضای باز وسیع تر؟ در مورد تمیز کردن در آینده بیشتر نگران هستید؟ احتمالا نگرانی هایتان ترکیبی از همه آنهاست. توانایی نشستن به راحتی در خانه می تواند به طور جدی تنش را از بین ببرد، هم الان و هم در آینده.

 

اختلاف بین زوجین

تقریبا 50٪ از زوج های همجوار در مورد تمیز کردن و کارهای خانه بحث می کنند. تقسیم کارها می تواند به نوبه خود یک  مبارزه باشد.

حدود 63 درصد از آمریکایی ها گزارش می دهند که از تمیز کردن حمام های یک خانه بیش از همه اتاق های دیگر نفرت دارند، اگر شما نیاز به کمک در تمیز کردن خانه دارید، نظافت کار با کارکنان حرفه ای این کار را به عهده می گیرد.

آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید این است که قبل از شروع کارهایتان شروع به مبارزه کنید. مطمئن باشید که بیشتر کارهای خانه داری قابل تحمل تر از یک همسر عصبانی است که به شما شانه سرد می دهد (در کارهای منزل مشارکت نمیکند).

 

تاثیر شغل شما

اگر شما تمام آخر هفته ها را مشغول انجام یک لیست کامل از کار های گردگیری خانه باشید، به دلیل خستگی، بازگشت به کار در روز شنبه به احتمال زیاد آسان نخواهد بود. اگر استرس از تمیز کردن باعث میشود مشکلاتی را در کارتان ایجاد کند، می توانید مطمئن باشید که ناامیدی و مشکلات کار را با خود به خانه باز می گردانید. اکنون مکان امنی برای آسودگی خاطر شما وجود ندارد.

 

علاوه بر رفتن به سرکار و تامین نیاز های مالی، بدون درنظر گرفتن خانه داری و تمیز نگه داشتن خانه در حال حاضر نگرانی ها و مشغله های زیادی در زندگی وجود دارد. پس می توانید با کمتر کردن بار وظایف خود آرامش بیشتری داشته باشید. هم اکنون تصمیم بگیرید و اقدام کنید. می توانید با مراجعه به صفحه تعرفه نظافت منزل از قیمت ها و خدمات ما مطلع شوید و به صورت اینترنتی، یا با استفاده از شماره تلفن بالای صفحه نسبت به سفارش خدمات اقدام کنید.

 

منبع: www.booktoclean.com