تمیزکردن شیر حمام - تمیز نگه داشتن حمام - تمیز نگه داشتن حمام برای مدت طولانی

تمیز نگه داشتن حمام برای مدت طولانی

تمیز نگه داشتن حمام برای مدت طولانی. آیا حمام شما همیشه کثیف می شود؟ ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان برای مدت طولانی حمام را تمیز نگه داشت. تمیز کردن کاشی ها همیشه در انتهای لیست کارهای ما قرار دارد. تا وقتی که جایی برای تمیز کردن وجود داشته باشد، گزینه ای جز تمیز کاری وجود ندارد. به هر حال تمیز کردن حمام ضروری است، هر چند یک کار طاقت فرساست. در مقاله امروز نظافت کار ، روش هایی برای تمیز نگه داشتن بیشتر حمام بدون به خطر انداختن بهداشت خانواده گفته می شود.

 

تمیز نگه داشتن حمام

جلوگیری از باقی ماندن رطوبت در حمام

یک ابزار غلطک مانند دستی برای تمیز کردن سطوح را در حمام قرار دهید و به همه گوشزد کنید که آخرین فردی که حمام می کند، باید دیوار حمام و دوش را برای جلوگیری از ایجاد لکه ها پاک کند. همچنین، باز کردن پنجره پس از دوش گرفتن می تواند کمک خوبی برای رها کردن رطوبت حمام باشد.

 

دیوارها و در حمام را با یک دافع آب پوشش دهید

از مواد دافع آب برای از بین بردن آب، مواد معدنی و صابون از روی کاشی های حمام استفاده کنید.

 

از صابون جامد در روشویی استفاده نکنید

برای تمیز نگه داشتن حمام برای مدت بیشتر، سعی کنید از صابون مایع در روشویی استفاده کنید. آنها را در یک ظرف نگه دارنده صابون دارای پمپ نگه داری کنید. صابون مایع به علت اینکه از انباشت صابون بر روی کانتر و نیاز به تمیز شدن مدام آن جلوگیری می کند، گزینه مناسبی است.

 

کمد های خود را مرتب کنید

در زمان نظافت منزل ، وسیله ها را از روی کانتر بردارید و آنها را در کمد قرار دهید، به خصوص وسیله هایی مانند لوازم آرایشی و ابزار مو. حمام بدون بهم ریختگی های روی کانتر تمیزتر به نظر می رسد.

 

حوله های بزرگ را بر روی میله قرار دهید

اگر حوله ها را بر روی میله آویزان کنید، سریع تر خشک می شوند و حمام نیز مرتب تر به نظر می رسد. اگر در دیوار حمام فضای لازم برای نصب میله برای حوله وجود ندارد، یکی از آنها را بر روی درب نصب کنید تا حمام شما کاربردی تر باشد.

 

از پاک کننده های طولانی مدت استفاده کنید

تمیز کننده های طولانی مدت برای مدت بیشتر حمام شما را تمیز نگه می دارند. فرمول های آنها کمک می کند تا لکه ها تا هفت روز ظاهر نشوند.

 

یک قوطی پاک کننده و ضد عفونی کننده در زیر روشویی داشته باشید

فشار دادن و تمیز کردن روش پاک کردن لکه ها به وسیله این قوطی ها می باشد. قبل از خشک کردن، جای خمیر دندان، شیر آب و سایر لکه ها را تمیز کنید.

 

ورق خشک کن ذخیره کنید

این ورق ها می توانند برای تمیز کردن و جمع آوری موها و ذرات گرد و غبار از کف بدون انجام یک تمیز کاری گسترده، مورد استفاده قرار گیرند.

 

از بالا بردن پرده حمام خودداری کنید

پایین پرده را در یک تمیز کننده چند منظوره حاوی سفید کننده قرار دهید تا لکه های صابون، مواد معدنی آب و کپک ها از بین بروند.

به طور جدی این روند را دنبال کنید و در پایان هر ماه از ناراحتی برای تمیز کردن حمام خود رها شوید. اگر تمیز کردن برایتان زمان بر است و وقت آن را ندارید، می توانید از خدمات نظافت کار استفاده کنید. برای این کار به صفحه تعرفه نظافت منزل بروید و پس از مشاهده قیمت خدمات، به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com