حمام - تمیز نگه داشتن حمام - تمیز نگه داشتن حمام با راهکارهای ساده

تمیز نگه داشتن حمام با راهکارهای ساده

تمیز نگه داشتن حمام برای خیلی ها کاری زجر آور است. یک مطالعه اخیر نشان داد که 63 درصد از افراد از تمیز کردن حمام بیشتر از هر اتاق دیگری در خانه نفرت دارند. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ نظافت منزل هم به همین شکل می تواند آزاردهنده باشد و وقت شما را بگیرد. در حالی که میکروب ها می توانند تا چندین ساعت در سطوح خشک زندگی کنند، سطوح مرطوب حمام می توانند میکروب ها را تا سه روز حفظ کنند.

در حالی که شما دستان و زانوها را در حمام با لیف میشویید و آن را در حمام آویزان میکنید ممکن است فکر کنید: تنها یک راه برای نگه داشتن حمام پس از تمام این کارها وجود دارد! خوب، خوشبختانه برای شما، چند راه وجود دارد! در اینجا سه کار است که می توانید هر روز انجام دهید تا مطمئن شوید حمام شما تمیز است.

 

تمیز نگه داشتن حمام با حذف صابون

در حالی که شما ممکن است وسوسه شوید یک ظرف صابون را با صابون بیشتری پرکنید، در زمان تمیز کردن برای شما هزینه بر می شود. صابون در واقع کثیف و مرطوب است، و باقی مانده آن میتواند کل سینک حمام را آلوده کند. به جای صرف زمان خود، یک بار در هفته آن را تمیز کنید، جای صابون مایع را با یک ظرف دارای پمپ عوض کنید یا از نوع راحت تر آن که بدون دست میتوان از آن استفاده کرد.

 

تمیز نگه داشتن حمام با خلاص شدن از رطوبت

یک حمام مرطوب اصلا خوب نیست. اگر اجازه دهید رطوبت در حمام باقی بماند می تواند منجر به رگه های (خط های) صابون و باقی مانده شود، و می تواند باعث ایجاد موجودات مضر مانند قارچ شود. به جای اجازه دادن به رطوبت، سعی کنید هوا را با باز کردن یک پنجره و چرخاندن فن خروجی، گردش دهید. یک دستمال کهنه را در نزدیکی دوش بگذارید تا دیوارها، توالت ها و دوش را پاک کنید.

 

دستمال مرطوب مناسب تمیز کردن

یک بسته دستمال مخصوص ضدعفونی کننده را در جایی که به آسانی قابل دسترسی است مانند زیر سینک ذخیره کنید. سپس، هنگامی که صابون یا خمیر دندان جایی میریزد مثل سینک و پیشخوان می تواند به راحتی در آن زمان و حتی پس از آن پاک می شود. به این ترتیب، آنها فرصتی برای خشک شدن و سخت شدن نخواهند داشت، و تمیز کردن آنها دشوار نخواهد بود.

 

اگر حمام شما تمیز نشود، ممکن است وقت تماس با خدمات تمیزکاری حرفه ای باشد. سرویس های حرفه ای خانه می توانند به خانه وارد شوند و برای کسانی که برنامه ای پر مشغله دارند، همه چیز را مرتب و تمیز نگه دارند. با ترکیب خدمات نظافت کار و این راهنمایی ها برای حمام کردن، حمام شما برای هفته ها تمیز خواهد ماند. داشتن یک حمام تمیز حتی ممکن است خلق و خوی شما را بهبود دهد، زیرا 98 درصد از صاحب خانه ها بر این باورند که یک خانه تمیز و مخصوصا حمام تمیز باعث می شود آنها احساس خوبی در مورد خود داشته باشند. برای آگاهی از قیمت خدمات می توانید وارد صفحه تعرفه نظافت منزل شوید.

 

منبع: www.booktoclean.com