تمیز کردن - ترفند نظافت - ترفند نظافت برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب

ترفند نظافت برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب

ترفند نظافت برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب در این مقاله چند نکته به پیشنهاد نظافت کار آورده ایم که ثابت شده است جواب می دهد و تاثیر مثبتی دارد. هرگز راه ساده تری برای از بین بردن میکروب ها و کثیفی ها بهتر از این نکات و روش ها وجود ندارد.

 

جوش شیرین برای رفع گرفتگی لوله ها

آیا قبل از اینکه آب درون سینک ظرفشویی کاملا تخلیه شود، باید سال ها منتظر بمانید؟ آیا هر زمانی که دوش می گیرید مجبور به شنا کردن در حمام هستید؟! آیا لوله های خانه شما مسدود شده اند؟ جوش شیرین این مشکل را حل خواهد کرد. نصف فنجان جوش شیرین را داخل کانال ریخته و سپس همان مقدار سرکه اضافه کنید. بعد سرپوش گذاشته و اجازه بدهید اثر کند. سپس 5 تا 10 دقیقه بعد، آب جوش داغ را خالی کنید. این ترکیب مثل جادو کار می کند!

 

روبالشی های قدیمی خود را دور نیندازید

چرا؟ چون بافت آن ها برای گرفتن گرد و غبار بهتر عمل میکند. برای تمیز کردن سطحی که پر از گرد و غبار است بدون این که گرد و خاک به قسمت های دیگر سرایت کند، سطح را با استفاده از روبالشی تمیز کنید. این گرد و خاک را بعدا می توانید با تکاندن روبالشی از روی آن پاک کنید.

 

با لیمو و یخ از شر بوی نامطبوع خلاص شوید

این مورد یکی از جالب ترین ترفند نظافت این لیست است. از بوهایی که به نظر می آید از بین نمیروند خسته شده اید؟ لیموترش را امتحان کنید. فقط چند تکه از لیمو ترش برش داده و داخل آن تکه های یخ و نمک بریزید. نمک و قالب های یخ از بین برنده ی عالی برای بوی نامطبوع هستند، درحالی که لیمو نیز خوشبو کننده ای است که بوی آن جذب محیط می شود و می ماند.

 

همه نظافتچیان در نظافت کار، از جمله نظافتچی خانم و آقا، حرفه ای و آموزش دیده اند و از این ترفند نظافت و روش ها با خبرند. بنابراین می توانید کار نظافت منزل تان را با خیال راحت به آن ها بسپارید.

 

به توالت نوشیدنی مرکبات دهید

دفعه بعد که پودر مخلوط نوشیدنی خریدید، به یاد داشته باشید که تمام آن را تبدیل به نوشیدنی نکنید. توالت هم می تواند از نوشیدنی استفاده کند! 🙂 فقط یک قاشق چای خوری را در اطراف دیواره های توالت بپاشید. این مقدار تقریبا کافی است. چند دقیقه صبر کنید، به آرامی با یک برس توالت تمیز کرده و سپس اب را با فشار ریخته و شستشو دهید. قطعا از دیدن یک توالت تمیز که مثل روز اول نو شده تعجب خواهید کرد .

 

بلافاصله بعد از بیدار شدن تخت خود را مرتب کنید

وقتی وارد اتاق می شوید، اولین چیزی که متوجه می شوید، تخت است. طبیعی است رختخواب نقطه مرکزی اتاق خواب است (بی دلیل به آن اتاق خواب نمی گویند). مهم نیست که اتاق چقدر تمیز باشد، وقتی یک تخت نامرتب است، زیبایی اتاق از بین میرود. بنابراین، خود را عادت دهید تا رختخواب را هر روز صبح مرتب کنید، مهم نیست که چقدر دیر است. فرزندانتان را برای انجام کارهای شخصی خودشان آموزش دهید. با گذشت زمان، آن را بخشی از روال روزانه خود می کنید، مطمئن باشید از آن به بعد بهتر از خوابتان نیز لذت می برید.

 

استفاده از دستکش لاستیکی برای برداشتن موها

اگر سگ یا گربه داشته باشید، که موی آن ها همه جا پیدا میشوند. با کشیدن دستکش روی زمین، موها به دستکش چسبیده و بعد میتونید دستکش را بشویید.

 

نتایج

این لیست از ترفند نظافت می تواند کمک زیادی به شما در حفظ خانه به حالت شسته و رفته و جذاب داشته باشد. بنابراین، چرا حداقل آن ها را امتحان نکنید؟

 

نظافت کار آماده خدمت رسانی به شما برای نظافت خانه تان است. هم اکنون می توانید در صفحه قیمت نظافت منزل پس از مشاهده تعرفه خدمات، به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

منبع: www.bookingmaideasy.com