لوازم شست و شو - چرا به سرویس نظافتی - چرا به سرویس نظافتی نیاز داریم؟

چرا به سرویس نظافتی نیاز داریم؟

چرا به سرویس نظافتی نیاز داریم؟ شما احتمالا معتقدید که استخدام یک سرویس خدمات تمیزکاری حرفه ای جزء تجملات است. البته تا حدی واقعیت همین است. اما با این کار دیگر نیازی به خرج کردن پول برای مواد شوینده و غیره را ندارید. از آنجا که با وجود تمام این بحث ها، به معنای آن است که شخص دیگری مراقبت از تمام کارهای خانه را به عهده می گیرد و کار هایی را انجام می دهد که از آن لذت نمی برید و یا زمان انجام آن را ندارید. برای اینکه بفهمید چرا شما باید یک سرویس خدماتی نظافتی حرفه ای استخدام کنید حتی اگر احتمالا می توانید کار ها را به تنهایی انجام دهید، بیشتر مطالعه کنید.

نظافت کار با کادری آموزش دیده، هم نظافتچی خانم و هم آقا آماده ارائه خدمات می باشد.

 

چرا به سرویس نظافتی حرفه ای نیاز داریم؟

اکثر نظافتچی ها لوازم و تدارکات را همراه خود می آورند

تمیز کردن کل خانه نیاز به انواع مواد تمیز کننده دارد. شما به یک تمیز کننده برای آینه، یکی برای کاشی حمام، یکی برای کاسه توالت، و دیگری برای برق انداختن و… دارید. همه مواردی که گفتیم تازه برای حمام شماست. موارد بیشتری وجود دارند.

اکثر تمیز کننده های حرفه ای به هر حال وسایل تمیزکننده خود را همراهشان میبرند (که شامل چوب گردگیری، پارچه های میکروفیبر و… است) که این کار باعث می شود شما در هزینه ها صرفه جویی کنید و مشکل انبار کردن و نگهداری تمیز کننده ها را نداشته باشید.

آیا تلاش میکنید به چرخه ی بازیافت کمک کنید؟ پاک کننده های موجود که قادر به تمیز کردن خانه شما با استفاده از محصولاتی هستند که بدون مواد شیمیایی می باشند، فرآوانند.

 

 تمامی گرد و غبارها

به ما اجازه بدهید بریم سراغ چیزهایی که در خانه شما باید گردگیری شود: پایه و سطح میزها، قاب عکس و آثار هنری، آینه ها، حباب لامپ، آباژورها ، قفسه های کتاب، تجهیزات نورپردازی معلق، کتاب های موجود در قفسه های کتاب، تمام اقلام تزئینی در تمام میزها و قفسه ها، در و پنجره ها، تلویزیون، بالای یخچال، و اساسا همه چیز که در خانه شما می تواند دارای گرد و خاک باشد. اگر بعد از خواندن این لیست خسته شده اید، فقط برای یک لحظه تصور کنید که چقدر خسته کننده است واقعا وقتی بخواهید همه جا را گردگیری کنید… پس جواب اینکه چرا به سرویس نظافتی نظافت کار نیاز داریم، در این جا مشخص می شود.

 

قرنیز

تمیز کردن قرنیز یکی از کارهایی است که به نظر اختیاری می باشد و معمولا هم همینطور است تا زمانی که این گونه نباشد. تمام گوشه های آن، جایی است که گرد و غبار، مو و آت و آشغال های ریز جمع می شود، که ممکن است حتی پاک ترین و تمیز ترین خانه به نظر کثیف باشد. یک خبر خوب این که: هرچقدر قرنیزها تمیز تر باشند در نتیجه سقف و دیوار ها هم تمیز تر به نظر می رسند. یک خبر بد هم هست: این موقعیتی برای گرد و خاک گیری و جارو کردن سریع نیست.

برای اینکه قرنیزها را پاک کنید، اغلب پارچه های ملایم و تمیز کننده مورد نیاز است. بنابراین اگر می خواهید، می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید؛ با این حال، چرا شما باید این کار را انجام دهید زمانی که میتوانید مبلغی را پرداخت کنید و یک نفر را استخدام کنید که همه چیز را برای شما انجام دهد؟

 

تمیز کردن حمام

آیا تا به حال ایده یا نظری در خصوص این که توالت را یک بار در هفته و دوش حمام خود را هر 2 هفته تمیز کنید، داشته اید؟ علاوه بر این، تمیز کردن حمام شما به معنای پاک کردن شیرآلات و تمیز کردن سینک های دستشویی با پاک کننده ها، شستشو و برس کاری با تمیز کننده های ضد زنگ، تمیز کردن آینه ها، تمیز کردن / جارو کردن کف و خالی کردن سطل های زباله است. حتی اگر از یک نظافتکار حرفه ای بخواهید تا بیاید و به شما کمک کند شما باز هم باید برخی از آن کارها را در بین روزهای ویزیت نظافتچی انجام دهید.

چرا به سرویس نظافتی نیاز داریم؟ اگر دلایل بیشتری برای استخدام یک نظافتچی حرفه ای دارید، همین امروز وارد صفحه قیمت نظافت منزل شده و از طریق اینترنت، پس از مشاهده تعرفه، سفارش دهید یا با شماره بالای صفحه تماس بگیرید.

 

منبع: www.maidcomplete.com