پاک کردن فرش - پاک کردن لکه - پاک کردن لکه ها از روی فرش

پاک کردن لکه ها از روی فرش

پاک کردن لکه ها از روی فرش. فرش می تواند یکی از مهم ترین جلوه های یک اتاق باشد، عنصری که همه چیز را به هم مرتبط می کند. با این حال، فرش به سادگی کثیف می شود. در کنار رفت و آمد هایی که روی فرش انجام می شود ممکن است به طور اتفاقی لکه های مختلفی نیز روی آنها ایجاد شود. اگر می خواهید آنها را تمیز نگه دارید، در این مقاله از نظافت کار ، روش هایی وجود دارد که توسط کارشناسان ارائه شده است.

 

خلاص شدن از آدامس

اگر آدامس بر روی فرش شما چسبیده باشد تقریبا خلاص شدن از شر آن غیر ممکن کنید. با این وجود، راهی وجود دارد. چند قالب یخ را از یخچال فریزر بردارید و آنها را کنار آدامس چسبیده قرار دهید تا یخ بزند. این باید حدود 30 ثانیه طول بکشد. هنگامی که آدامس یخ می زند، کاملا جامد می شود. از یک قاشق برای بلند کردن آن استفاده کنید (از دست خود استفاده نکنید زیرا باعث گرم شدن دوباره آن می شود)، سعی کنید رشته های کنار لکه را برش بزنید. از آنجایی که قسمت کوچکی از فرش است خیلی قابل توجه نخواهد بود.
 
اگر می خواهید بدانید که چطور میتوانید بهتر از فرش های خود نگهداری کنید تا طول عمر بیشتری داشته و زیبایی آن ها حفظ شود، راهنمای مراقبت و نگهداری از فرش ها را مطالعه کنید.

 

پاک کردن لکه شمع از روی فرش

اگر مقداری موم بر روی فرش شما ریخت نگران نباشید. تمیز شدن موم پس از خشک شدن سخت است، بنابراین برای تمیز کردن باید دمای آن را افزایش دهید. برای انجام این کار باید از اتو و یک دستمال روی آن استفاده کنید. اتو را روی موم قرار دهید تا گرم شود و بتوانید آن را با یک کارد تمیز کنید. سپس یک کاغذ حوله ای بر روی آن نقطه قرار داده و کاغذ را اتو کنید. موم ذوب می شود و به حوله کاغذی می چسبد. از حوله های سفید استفاده کنید زیرا گرما می تواند رنگ را بر روی فرش شما انتقال دهد.
 
برای آگاهی از روش تمیز کردن پله های فرش شده، مقاله نحوه تمیز کردن فرش پله ها را مشاهده نمایید.

 

خمیر اصلاح یک روش معجزه آسا است

احتمالا فکرش را هم نمی کردید که خمیر اصلاح یکی از بهترین راه حل های تمیز کردن فرش باشد. این خمیر تقریبا هر نوع لکه ای را می تواند پاک کند. تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است که خمیر اصلاح را روی لکه آغشته کنید و حدود 30 دقیقه صبر کنید. سپس از یک پارچه سفید استفاده کنید تا آن را پاک کنید و در نهایت از محلول آب و سرکه استفاده کنید و بر روی آن اسپری کنید. سپس آن را با یک دستمال پاک کنید.
تعرفه خدمات نظافت کار و سفارش آنلاین در صفحه قیمت نظافت منزل قابل دسترسی است.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com