تمیز کردن خانه - داشتن خانه ای تمیز - نکاتی برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب

نکاتی برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب

نکاتی برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب. خانه شاد خانه ای تمیز است. به همین سادگی! در اینجا چند نکته ضروری برای داشتن خانه ای تمیز به شما ارائه شده است!
بی شک شما می توانید مبلمان فانتزی و فاخر و یا بزرگترین تلویزیون را برای خانه خود خریداری کنید، اما اگر خانه شما تمیز نباشد، همه چیز زیبایی خود را از دست می دهد. همچنین اگر بخواهید با وجود تمام گرد و غبار و باکتری هایی که در اطراف شما وجود دارند زندگی کنید، به طور جدی به سلامتی خود آسیب وارد می کنید. برای داشتن خانه ای تمیز ، نکات مهم زیر را بخوانید.

 

برای داشتن خانه ای تمیز این نکات را مد نظر قرار دهید

سطل شستشو
همه ما به یک سطل مخزنی شستشو نیاز داریم. این وسیله کار شما را آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درون آن را آب پر کنید، سپس مواد شوینده و پاک کننده داخل آن ریخته و مخلوط کنید. می توانید از دستور العمل پاک کننده مخصوص خودتان استفاده کنید. بسیاری از فروشگاه ها این ظروف را با یک فرچه و یک زمین شوی به فروش می رسانند. شما می توانید کفپوش، کاشی، سینک و حتی ماشین خود و … را با آنها بشویید. اما در حال حاضر ما برای نظافت منزل به آن نیاز داریم.
 
تمیز کننده سطوح
یکی دیگر از موارد مهم که اگر می خواهید سطوح خانه خود را تمیز کنید، باید در خانه خود داشته باشید، تمیز کننده سطوح است. اگر شما بتوانید یک تمیز کننده چند منظوره پیدا کنید، خیلی بهتر است و کار شما را ساده تر می کند. آنها معمولا در بطری های اسپری ارائه می شوند، بنابراین استفاده از آنها واقعا آسان است. سعی کنید از محصولات ارزان قیمت خریداری نکنید زیرا کار خود را خوب انجام نمی دهند و بوی غیر قابل تحملی نیز دارند.
 
تمیز کننده چوب
مطمئنا شما اقلامی در خانه خود دارید که از چوب ساخته شده اند. مهم نیست که کف پوش چوبی دارید و یا یک پیانو، شما نیاز به یک پاک کننده چوب خوب دارید که به شما در تمیز کردن اقلام چوبی کمک کند. بسیاری از افراد نمی دانند که تمیز و براق نگه داشتن اقلام چوبی (مثل مبلمان) چقدر دارای اهمیت است. انجام ندادن این کار باعث آسیب رسیدن به آن ها می شود، به طوری که شما دیگر نمی توانید درخشش سابق را به وسیله چوبی خود باز گردانید.
 
اگر کفپوش چوبی دارید و نمی دانید که چطور باید از آن نگهداری کنید پست کفپوش چوبی و نحوه مراقبت از آن را مطالعه کنید.
 
جارو برقی
اکثریت مردم در خانه های خود فرش دارند و زمانی که در خانه خود راه می روند، با خرده نان و چیز های زیادی که بر روی فرش ریخته شده است مواجه می شوند. به همین دلیل یک جارو برقی قوی که وسیله ای عالی برای تمیز کردن است باید در خانه ها وجود داشته باشد. فقط به خاطر داشته باشید که قطعاتی از جاروبرقی ممکن است در طول زمان نیاز به تعویض داشته باشند، که می توانید آنها را خریداری و جایگزین کنید. خوشبختانه، فروشگاه هایی برای قطعات یدکی وجود دارد که می توانید هر نوع قطعاتی که نیاز دارید از آنجا تهیه کنید. قطعات جارو برقی های خوب به راحتی در دسترس هستند.
 
ضد عفونی کننده آینه و پنجره
اگر شما می خواهید پنجره ها و آینه هایتان بدون لک باشد، باید از مواد ضدعفونی کننده مناسب استفاده کنید. مواد ضد عفونی کننده های خوب میکروب ها و باکتری ها را از بین می برد و این به پیشگیری از بیماری در خانه کمک می کند. این ضد عفونی کننده ها مانند موادی که برای اکثر سطوح استفاده می شوند، نیستند. شما برای تمیز کردن سطوح آشپزخانه و یا پاک کردن اطراف صندلی توالت خود، به پاک کننده های قوی تری نیاز دارید.
 
ترفند نظافت برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب به شما در داشتن خانه ای پاکیزه تر کمک می کند. پس اگر تمایل داشتید آن را بخوانید.
 
نتیجه
برخی افراد ممکن است بگویند که این وسیله ها در تمامی خانه ها وجود دارند، اما اگر بدانید که بسیاری از مردم آنها را در خانه های خود ندارند، متعجب خواهید شد.
 
برای اطلاع از تعرفه نظافت کار و سفارش اینترنتی خدمات به صفحه قیمت نظافت منزل مراجعه کنید.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com