تمیز کردن گوشه سقف - گوشه سقف خانه - نحوه تمیز کردن گوشه سقف خانه

نحوه تمیز کردن گوشه سقف خانه

نحوه تمیز کردن گوشه سقف خانه. با گذر زمان، ممکن است متوجه شوید که تار عنکبوت هایی در گوشه سقف خانه شما ظاهر شده است و گرد و خاک را به خود جمع می کنند. تمیز کردن این قسمت ها می تواند کاری نیازمند مهارت باشد زیرا در ارتفاع قرار دارد و اغلب به عنوان یک کار روزانه از آن غفلت می شود، تا وقتی که شما به بالا نگاه کنید و تار عنکبوت های آویزان را ببینید و تصمیم بگیرید که آنها را تمیز کنید. با نظافت کار همراه باشید تا روشی را برای تمیز کردن آن ها یاد بگیرید.
بیشتر بخوانید: تمیز کردن کامل خانه به چه معناست و چطور انجام می شود؟

 

پاک کردن تار عنکبوت از گوشه سقف خانه

پاک کردن گرد و غبار و یا تار عنکبوت

پاک کردن گرد و غبار و یا تار عنکبوت از گچبری ها و یا گوشه سقف خانه. این کار نیز در لیست کارهای 20 روزه من برای نظم دهی و تمیز کردن خانه قرار دارد، زیرا جزو کارهایی است که ما اغلب در روند تمیز کردن به آن فکر نمی کنیم و معمولا فراموش می شود. در قلب یک خانه خوشحال عادت هایی است که خانواده ها را در کنار یکدیگر نگه می دارد. من این را در طول سال ها آموخته ام و بسیار مشتاقم تا این فوت و فن های کمتر شناخته شده را برای داشتن خانواده دوست داشتنی تر که از با هم بودن لذت می برند، به اشتراک بگذارم. اگر در زمان نظافت خانه تان به دیوار های کثیف برخوردید و نمی دانید که چطور آن ها را تمیز کنید، مطلب نحوه تمیز کردن دیوار را مطالعه کنید.
در ابتدا، گوشه های سقف خود را بررسی کنید، ببینید که آیا عنکبوت زنده ای وجود دارد یا خیر. اگر زنده بود، یا آن را می گیریم و از خانه خرج می کنیم و یا آن را می کشیم (انتخاب با شماست)، اما سعی کنید که مشخص کنید عنکبوت ها از چه نوعی هستند و به طور مثال اگر از نوع گونه ی قرمز بودند، احتمالا نیاز به کنترل آفات حرفه ای خواهید داشت.
بیشتر بخوانید: نقطه های جمع شدن میکروب ها
راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید گوشه های سقف خود را تمیز کنید:

 

  • از جارو با دسته ی بلند استفاده کنید.

از یک جوراب در انتهای یک جارو معمولی استفاده کنید تا کار تمیز کردن تار عنکبوت ها در گوشه سقف خانه را آسان کند.
بیشتر بخوانید: مرتب نگه داشتن خانه بدون صرف تمام وقت خود

 

  • از برس نصب شده بر روی جاروبرقی خود استفاده کنید.

اگر جاروبرقی شما برس متصل شده ندارد، از یک جوراب یا پارچه در انتهای نازل جاروبرقی استفاده کنید.
تمیز کردن تار عنکبوت های گوشه سقف خانه یک کار مناسب برای بچه ها است که می توانند بابت آن مقداری پول تو جیبی نیز دریافت کنند.
با وجود کنترل منظم آفات، خانه ما همچنان به میزان کمی با این مشکلات روبرو است. من این روش را برای خلاص شدن از تار عنکبوت ها و بیرون رانندن حشره های ریز یافته ام. من از روغن اسانس لیمو استفاده می کنم که یک عطر و طعم تیز و تمیزی دارد و از بازگشت حشرات به خانه جلوگیری کنند.

  • از یک پارچه استفاده کنید و آن را به دور جاروی دسته بلند بپیچید.
  • دو قطره اسانس لیمو را بر روی پارچه بریزید.
  • از جارو برای تمیز کردن تار های عنکبوت استفاده کنید، جارو را به گوشه های سقف خوب بکشید تا بوی لیمو در آنجا باقی بماند و از بازگشت حشرات جلوگیری شود.

برای آگاهی از تعرفه خدمات، همچنین سفارش آنلاین و استفاده از خدمات نظافت کار به صفحه تعرفه نظافت منزل رجوع کنید.

 

منبع: www.theorganisedhousewife.com.au