شیشه پاک کن خانگی - شیشه پاک کن خانگی - روش ساخت شیشه پاک کن خانگی و طبیعی

روش ساخت شیشه پاک کن خانگی و طبیعی

روش ساخت شیشه پاک کن خانگی و طبیعی. استفاده از مواد شیمیایی مضر و شیشه پاک کن ها را متوقف کنید و به صورت خیلی آسان و ارزان، پاک کننده خود را درست کنید!
خیلی از مواقع در حالی که مشغول نظافت منزل هستیم به این فکر می کنیم که مواد مورد استفاده مان برایمان مضر هستند یا نه؟ اگر شما هم میخواهید به هر دلیل از توانایی مواد طبیعی برای تمیزکاری استفاده کنید، پست امروز درمورد استفاده از مواد طبیعی و ساخت شیشه پاک کن خانگی برای تمیز کردن شیشه است.

اگر برای دفتر کار و شرکت خود نیاز به نظافت چی دارید، با نظافت کار تماس بگیرید.
برای درست کردن شیشه پاک کن خود، تنها چیزی که نیاز دارید، موادی است که در خانه شما یافت می شود. بنابراین، یک بطری اسپری را خالی کنید، نیازی نیست که حتما یکی از آنها را بخرید. می توانید از آنچه که در خانه دارید استفاده کنید!

روش های زیادی برای ساخت شیشه پاک کن خانگی وجود دارد که ما چند روش را در ادامه به شما معرفی می کنیم:

  • ترکیبی برابر از آب و سرکه درست کنید و داخل بطری اسپری بریزید. بر روی هر سطح شیشه ای اسپری کنید و با روزنامه باطله آن را تمیز کنید.
  • 2 فنجان آب گرم، 1 قاشق غذا خوری نشاسته ذرت، 1/4 فنجان الکل غیر خوراکی، 1/4 فنجان سرکه و 1/2 قاشق چای خوری مایع ظرفشویی را با یکدیگر مخلوط کنید. قبل از استفاده، خوب تکان دهید.
  • 2 قاشق غذاخوری بوراکس و 3 فنجان آب را با یکدیگر مخلوط کنید. بر روی پنجره اسپری کنید و با یک پارچه تمیز شیشه را پاک کنید. محلول را با مقدار برابر آب مقطر و سرکه شستشو دهید.
  • 1 قاشق غذاخوری آب لیمو و 1/4 فنجان آب گرم را با هم مخلوط کنید. بر روی شیشه اسپری کنید و با دستمال خشک پاک کنید.

در هر یک از روش های بالا می توانید به دلخواه و با سلیقه خود چند قطره اسانس معطر به محلول اضافه کنید تا شیشه پاک کن خانگی شما خوشبو شده و رایحه خوبی در خانه پخش کند.
برای استفاده از خدمات نظافت کار به صفحه قیمت نظافت منزل مراجعه کنید.

منبع: www.betterhousekeeper.com