نظافتچی خانم - راه حل - راه حل هایی برای تمیزی و درخشان کردن خانه

راه حل هایی برای تمیزی و درخشان کردن خانه

راه حل هایی برای تمیزی و درخشان کردن خانه. همیشه خانواده ها در مورد تمیز کردن خانه به مشکل می خورند. یا وقت کافی را ندارند یا کسی راغب به انجام آن نیست. در نظرسنجی بهار در انجمن صابون و پاک کننده ها، 97 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اعضای خانواده شان از داشتن یک خانه تمیز قدردانی می کنند و 98 درصد از آنها اعتماد به نفس بیشتری را نیز در هنگام تمیز بودن خانه نشان داده اند. با این حال، با توجه به خواسته های یک خانواده، تمیز کردن اغلب می تواند برای والدین دارای خانه شلوغ خسته کننده باشد، به خصوص اگر آنها راهی برای کنترل کردن به هم ریختگی نداشته باشند.

اجازه ندهید شلختگی زندگی شما را کنترل کند. چه زمان لازم برای تمیز کردن خانه از بالا تا پایین را داشته باشید یا نه، نظافت کار این سه راه حل را به شما پیشنهاد می دهد. این راه حل ها باید به شما کمک کنند تا کنترل خانه خود را به دست بگیرید و به این بی نظمی پایان دهید:

یک جدول برنامه ریزی برای نظافت ایجاد کنید. اگر کل خانواده به وظایف خود عمل کرده و کمک کند، تمیز کردن می تواند سریع تر و راحت تر انجام شود. شما می توانید هر هفته یک جدول روی یک تخته سفید و یا برگه بنویسید و آنها را انجام دهید. مشخص کنید چه کسی باید هر هفته چه کاری انجام دهد یا می توانید فضاها را خالی بگذارید تا هرکس وظیفه ای را برای خود انتخاب کند و آن را انجام دهد. برای کودکان، شما می توانید یک سیستم پاداش طراحی کنید که طی آن هرکس وظیفه بیشتری را انجام داد جایزه بگیرد.

فضای انباری خود را حداکثر کنید. نظرسنجی بهاری انجمن صابون و مواد شوینده همچنین دریافت که 18 درصد از صاحبان خانه می گویند که اطراف خانه بیش از حد به رهم ریخته است. این که پس از بازی بچه ها همه جا را مرتب میکنید و یا فقط سعی می کنید یک دفتر خانه یا اتاق وسایل صنایع دستی را تمیز کنید، محلی برای جاسازی و انباری می تواند بهترین دوست شما باشد و به نفع شما کار کند نه به ضرر شما. مطمئن شوید که تعداد زیادی از قفسه و کابینت را در اختیار دارید تا زمانی که خواستید خانه را تمیز کنید لوازم را درون آن ها بگذارید و موارد را جلوی چشم خارج کنید. به عنوان مثال، راه حل های قراردادن لوازم در کابینت های آشپزخانه و دسته بندی آن ها می تواند به صرفه جویی در زمان برای پیدا کردنشان در زمان نیاز، کمک کند. نگه داشتن همه چیز به طور سازماندهی شده هم می تواند باعث صرفه جویی زمان برای جستجوی آن ها شود و هم از به هم ریختگی و بی نظمی جلوگیری کند.

استخدام یک نظافت کار حرفه ای. برای خانواده هایی که به طور مداوم با کارهای مدرسه و فعالیت های تحصیلی کودکان سر وکار دارند یا شاغل هستند و زمان لازم برای نظافت منزل را ندارند، استخدام نظافت کار حرفه ای می تواند راه خوبی باشد. برخی از صاحب خانه ها نظافتچی خانم را انتخاب می کنند تا خیالشان از تمیزی خانه خود راحت تر باشد. استخدام یک نظافتچی برای مرتب کردن خانه خود (به طور منظم) یا زمانیکه به آن نیاز دارید بیشتر می تواند در زمان صرفه جویی کند و همچنین به صاحبان خانه آرامش دهد. شما می توانید سفارش خود را به طور اینترنتی انجام دهید و زمان نظافت را از طریق اینترنت با نظافتچی خود تنظیم و هماهنگ کنید. بنابراین ناراحتی برای کارها و تغییر برنامه وجود ندارد.

آیا شما روی نظافت خانه کنترل دارید یا وسط بازار شام گیر افتاده اید؟ درهرصورت، می توانید از طریق شماره تلفن بالای صفحه با ما تماس بگیرید و یا از طریق اینترنت سفارش خود را انجام دهید. برای این کار به صفحه قیمت نظافت منزل بروید و پس از مطلع شدن از تعرفه خدمات، سفارشتان را کامل کنید.

 

منبع: www.booktoclean.com