آشپزخانه - ترفند ساده - ترفند ساده برای داشتن آشپزخانه تمیز

ترفند تمیزکاری آشپزخانه

ترفند تمیزکاری اشپزخانه. شگفت آور است که می گویند آشپزخانه قلب خانه است. چنین جای کوچکی در گوشه ای از خانه نقش مهمی در اتصال افراد به یکدیگر و ایجاد خاطرات شگفت انگیز دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است. یک آشپزخانه تمیز به چشم می آید و باعث می شود که قلبا احساس رضایت کنید و کسانی که از آن استفاده می کنند احساس بسیار خوبی داشته باشند. در حالی که تعامل منظم و خوب با سرویس خدماتی تمیز کاری خانه نظافت کار ، قابل اعتمادترین اقدام برای تمیز کردن عمیق و اساسی آشپزخانه است، در این مقاله چند ترفند ساده برای مقابله با به هم ریختگی ها، عنوان میشود.

 

چند ترفند تمیزکاری اشپزخانه

تمیز کردن سینک ظرفشویی به طور مرتب

اگر سینک کثیف است، تقریبا هیچ شانسی برای تمیز نشان دادن آشپزخانه وجود ندارد. سینک آشپزخانه در معرض بیشترین آلودگی و میکروب ها و باقی مانده شستشوی مواد غذایی که به چشم دیده نمیشوند مثل و گوشت خام و یا آلودگی ناشی از شستن دست کثیف و… است، همه این آلودگی ها در سینک باقی می ماند. هر روز سینک ظرفشویی آشپزخانه را تمیز کنید تا اطمینان حاصل شود که بوی بد ناشی از آن وجود ندارد و از بین رفته است. در حالی که عمیق تمیز کردن سینک ممکن است برای حرفه ای ها کاری ساده و عادی باشد، تمیزکردن معمولی و ساده با استفاده از اسپری های غیر ساینده همه کاره می تواند ظاهر کلی آشپزخانه را تغییر دهد.

همیشه دستمال های مخصوص اضافی داشته باشید

داشتن دستمال های مخصوص اضافی برای تمیز کردن سریع سطوح، می تواند بسیار خوب و مفید باشد. نشت آب از مواد غذایی بسیار شایع است. در حالی که با عجله مشغول پخت و پز هستید داشتن دستمالی که برای تمیز کردن در این موقعیت ها گذاشته اید، اجازه می دهد تا تمیز کردن لکه ها سریع تر انجام شده، خشک نشوند و باقی نمانند. دستمال های نخی بسیار بهتر از دستمال کاغذی هستند، زیرا می توان با شستشوی دوباره از آن ها استفاده کرد و با محیط زیست هم سازگار هستند در حالی که دستمال های کاغذی باید جایگزین شوند.

به مایکروویو و یخچال توجه کنید

اجاق های مایکروویو و یخچال ها دو عنصر ضروری از یک آشپزخانه استاندارد هستند. این دستگاه ها باید در داخل و خارج نیز از آلودگی محافظت شوند. هنگام استخدام یک نظافتچی خانم یا آقا برای خانه مطمئن شوید که این خدمات در لیست قراردادی شما ذکر شده باشد. یک شرکت نظافتی خانه دارای وسایل مناسب و تجهیزات و بهترین مواد تمیز کننده ای است که به صورت ایمن داخل یخچال و مایکروویو را تمیز می کنند. تمیز کردن منظم قسمت خارجی دستگاه ها، گرد و غبار را از بین می برد و بنابراین سطح تجهیزات را محافظت می کند.

در انتهای روز کف خانه را با جارو برقی تمیز کنید

تمیز کردن کف آشپزخانه برای این که پاکیزه و براق به نظر برسد بسیار مهم است. در حالی که گرد و غبار و خاکی که غیر قابل دسترسی هستند و باقی مانده مواد غذایی که در اطراف و گوشه ها پنهان می شوند، ولی نمی توانند از دید کارشناسان نظافت منزل پنهان بمانند، هر روز کف آشپزخانه را جارو کنید چون این کار کف را به میزان قابل توجهی تمیز و بهداشتی نگه می دارد.

استراتژی تمیز کردن سریع را یاد بگیرید

اغلب مردم بخش تمیز کردن را در آخرین لحظه به پایان می رسانند و در نهایت آن را به طور کامل نادیده می گیرند. بنابراین، کارشناسان نظافت توصیه می کنند که تمیز کردن را با حرکت و سریع انجام دهید. این به صرفه جویی در زمان کمک می کند و همچنین تضمین می کند که هیچ وسیله یا سطحی بدون تمیز کردن رها نمیشود و از دید پنهان نمیماند.
دیدن یک آشپزخانه با یک سطح کثیف با بوی بد قطعا موقعیت دلپذیری برای هیچ کس نیست. با تمرین کردن این چند ترفند ساده به طور روزانه و تمیز کردن خانه به طور مرتب، آشپزخانه می تواند بهداشتی ترین و جذاب ترین قسمت خانه ها باشد.
علاوه بر این شاید بخواهید کار نظافت آشپزخانه و خانه تان را به نظافت کار بسپارید، در این صورت می توانید در صفحه قیمت نظافت منزل علاوه بر مشاهده تعرفه خدمات به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

منبع: ترفند تمیزکاری اشپزخانه