لباسشویی - بوی ماشین لباسشویی - بوی ماشین لباسشویی و نحوه از بین بردن آن

بوی ماشین لباسشویی و نحوه از بین بردن آن

بوی ماشین لباسشویی و نحوه از بین بردن آن. برخی از ما ممکن است این تجربه را داشته باشیم. هنگامی که شستشو انجام می دهم بویی مانند گوگرد از آن استشمام میشود. در حال حاضر، از لباس های من، ملافه ها و حوله ها بوی بد نمی آید، اما نزدیک ماشین لباسشویی بویی مثل بوی نم و رطوبت عمق غار را دارد. در این مقاله از سری مقاله های نکات و ترفند نظافت کار ، روشی برای از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی برایتان آماده کرده ایم.

بنابراین، من جستجو کردم و این بهترین توضیح است که پیدا کردم:

بوی گوگرد (مانند بوی تخم مرغ فاسد شده) که در واقع گاز سولفید هیدروژن است. گاز سولفید هیدروژن یک محصول طبیعی فسفات است و در یک محیط مسکونی بیشتر به دلیل تجزیه در سیستم گنداب یا فاضلاب می باشد. هنگامی که ماشین لباسشویی خود را در چرخه چرخش قرار داده اید احتمال دارد که تمام آب از بین نرفته و شروع به ساخت باکتری ها کرده و سولفید هیدروژن تولید کند.

خب، بنابراین تمام آب تخلیه نمی شود، در نتیجه رشد باکتری ها بیشتر می شود. من نمی خواهم یک ماشین لباسشویی جدید بخرم. زیرا باید تا آنجا که ممکن است از هزینه های اضافی و زیاد جلوگیری کنم و تا جایی که میتوانم مشکل را بسیار ارزان تر حل کنم. این کاریست که برای نظافت منزل نیز انجام می دهم تا نتیجه بصرفه تر و با بازده بیشتر باشد.

نکته کلیدی انجم این کار را ارزان میکند و چه باور کنید چه نکنید ارزان ترین راه برای انجام این کار روش سازگار با محیط زیست می باشد.

همه آن چیزی که مورد نیاز من بود چند چیز بود و نکته جالب این است که من قبلا آنها را داشته ام، اما اگر شما آنها را ندارید پیدا کردنش راحت است.

سرکه سفید مقطر – می تواند تقریبا در هر فروشگاه مواد غذایی یافت شود.

جوش شیرین – موجود در هر فروشگاه مواد غذایی.

یک فنجان برای اندازه گیری – مطمئنم همه در خانه خود حداقل یک فنجان داریم.

 

سپس همه آن چه که شما باید انجام دهید این است:

ماشین لباسشویی را پر از لباس و ظرفیت آن را کامل کنید. من حوله ها را توصیه می کردم آنها فضای بسیار زیادی را پر می کنند. با یک تیر دو نشان بزنید. ماشین لباسشویی را روی داغترین تنظیمات قرار دهید. با استفاده از یک فنجان اندازه گیری، یک فنجان کامل سرکه سفید را اندازه گیری کنید. درب ماشین لباسشویی را باز نگهدارید و آب را باز کنید تا بتوانید افزایش آب را ببینید. هنگامی که حدود یک چهارم از ماشین توسط آب پر شده بود، 3 فنجان دیگر سرکه سفید را در آن بریزید. مجموع: 4 فنجان سرکه سفید.

اجازه دهید ماشین لباسشویی کار کند. درب را بسته و اجازه دهید شروع به شستن کند.

بعد از حدود 10 دقیقه، شستشو را متوقف و درب را باز کنید، و از یک فنجان برای اندازه گیری 1 فنجان جوش شیرین و اضافه کردن به دستگاه استفاده کنید. سپس، بستن درب و ادامه چرخه آن. مجموع: 1 فنجان جوش شیرین.

اجازه دهید برای حدود 10 دقیقه بیشتر کار کند. سپس درب را باز کنید، چرخه را متوقف کنید. اجازه دهید آب به آنجا بنشیند و 25-35 دقیقه لباس ها را خیس کند.

درب را ببندید، چرخه را مجددا راه اندازی کنید و تا زمانی که شستشو کامل انجام شود، اجازه دهید کار کند.

پس از انجام: تمام موارد فوق را دوباره انجام دهید.

این روش کار می کند و بوی بد اکنون رفته است. من فقط سعی می کنم این کار را یک بار در ماه انجام دهم. معمولا آن را در آخر هفته انجام میدهم، بنابراین با یک تیر دو نشان میزنم. امیدوارم اگر مشکل مشابهی داشته باشید این کار به شما کمک می کند.

نظافت منزل تان را به ما بسپارید. هم اکنون تصمیمتان را بگیرید و عملی کنید. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه قیمت نظافت منزل شوید.

 

منبع: www.thinkmaids.com