تمیز کردن - اهمیت حفظ تمیزی - اهمیت حفظ تمیزی منزل

اهمیت حفظ تمیزی منزل

اهمیت حفظ تمیزی منزل. در اینجا دلایلی را عنوان میکنیم که چرا یک خانه باید تمیز باشد. دوست قدیمی می تواند به طور سرزده در جلوی خانه شما ظاهر شود. شما خوشحال هستید که او را ببینید، اما شروع به وحشت می کنید، و سپس سعی می کنید او را با زحمت و حرف های غیر ضروری سرگرم کنید. در نهایت، همه چیز می تواند همانطور بماند و شما مجبورید با بی اعتنایی به او اجازه دهید تا داخل خانه بشود، و به زودی او میفهد که چرا نمیخواستید وارد خانه شود. دیدن منظره به هم ریختگی خانه و احتمالا بوهای ناخوشایند، انباشته شدن لباس ها بر روی زمین، یک لنگه جوراب کثیف روی تلویزیون، فرشی که پر از لکه های قهوه است. فکر میکنید اولین عکس العمل او چه باشد. من فکر میکنم همان لحظه فرار کند و تا جایی که میتواند بدود!

همه ما در تیم نظافت و خدمات نظافت کار بر این باوریم که اهمیت حفظ تمیزی خانه هرگز نباید غلط و کوچک در نظر گرفته شود. دلایل این موضوع:

 

اهمیت حفظ تمیزی خانه

یک خانه تمیز به معنی داشتن سلامتی است

امروزه عامل اصلی اکثر بیماریها میکروب ها هستند و حدس می زنید کجا بیشتر رشد می کنند؟ محیط بی نظم البته محیط های پر از گرد و غبار و بی روح می توانند عامل آنفولانزا باشند، حملات آسم را تشدید می کنند و باکتری ها را پرورش می دهند. بنابراین، نظافت منزل شما باعث کاهش خطر ابتلا به میکروب ها و تضمین سلامت بهتر برای شما و خانواده تان می شود. همچنین، هنگامی که شما مرتبا محیط اطرافتان را تمیز می کنید، می توانید مقداری هم کالری بسوزانید. عالی است، مگه نه؟ هرچند که این موضوع جایگزین ایده آلی برای ورزش نیست، ولی هنوز یک راه عالی برای فعال ماندن و کار کردن عضلات است.

 

یک خانه نامرتب آفات را تشکیل می دهد

آفات هم به نحوی برادر بزرگتر میکروب ها هستند! یک خانه نامرتب مثل این است که به میکروب ها خوش آمد بگوییم! آفات هیچ جایگاهی در خانه تمیز ندارند. بنابراین، برای خلاص شدن از آن ها، باید خانه خود را پاکسازی کنید و تمیز باشید!

 

مهمان های سرزده

هنگامی که یک مهمان غیرمنتظره ظاهر می شود، دیگر شرمنده و خجالت زده نمی شوید. به خاطر سناریوی ذکر شده در ابتدای این مقاله گفتیم، اگر به یاد داشته باشید. هنگامی که خانه شما شسته و رفته و مرتب است در مقایسه با زمانی که سعی می کنید آخرین لحظه خانه را مرتب کنید، نتیجه بهتری دارد. در صورت تمیز و مرتب بودن خانه، شما اعتماد به نفس کامل برای دعوت یک مهمان به صورت غیرمنتظره دارید.

 

شما حتی بهتر می خوابید

این کاملا واضح است، درسته؟ مطالعات نشان می دهد که اگر اتاق شما تمیز باشد، بهتر می خوابید. تصور کنید خواب بر روی ملافه های تمیز، در یک اتاق که تهویه آن مناسب است، خوابتان با رویاهایی در مورد گل رز و باغ و چیزهای خوب پر خواهد شد. بیایید حتی در مورد چگونگی خوابیدن شما صحبت نکنیم اگر اتاق شما مانند یک سطل زباله باشد!

 

یک محل تمیز، بهره وری را بهبود می بخشد

مطالعات همچنین نشان داده است که یک راه برای به دست آوردن راهکارهای خلاقانه، پاک کردن محیط اطراف است. محیط بی نظیر و بدون به هم ریختگی، کمتر منحرف کننده است و در واقع کمتر دچار حواس پرتی می شود. بنابراین، برای ذهن تمرکز و پردازش مسائل را آسان می کند. این به نوبه خود، باعث می شود برای نتیجه مثبت در کارهای خود هم که شده سعی کنید همیشه این کار را انجام دهید.

 

نتیجه

تمیز کردن محيط اطراف و اهمیت حفظ تمیزی خانه شرايط مطلوبي براي سلامت ذهن و سلامت بدن به وجود می آورد. اگر چنین کاری انجام ندادید، اکنون تلاش کنید که محیط اطراف خود را مرتب کنید  و از مزایای عالی که به دست می آورید شگفت زده خواهید شد!

 

همچنین می توانید برای ذخیره زمان خود و کم کردن مشغله ها نیز از خدمات ما کمک بگیرید. با مراجعه به صفحه تعرفه نظافت منزل از قیمت خدمات مطلع شده و سفارش خود را از طریق اینترنت انجام دهید.

 

منبع: www.bookingmaideasy.com