لباس های فصلی - انبار کردن لباس - انبار کردن لباس های فصلی به روش درست

انبار کردن لباس های فصلی به روش درست

انبار کردن لباس های فصلی به روش درست. زمستان در راه است و تابستان را پشت سر گذاشته ایم و این بدان معنی است که باید تغییراتی در کمد لباس خود دهیم! نحوه انبار کردن لباس های فصلی و ساماندهی کردن را یاد بگیرید تا از فضای کمد خود بیشتر استفاده کنید.
در این مقاله نظافت کار نشان خواهد داد که چگونه می توانید تمام لباس های فصلی خود را انبار کنید! تابستان تمام شده است، و اکنون وقت آن است که تمام لباس های تابستانی خود را جمع آوری کنیم و جا برای لباس های زمستانی فراهم کنیم! به راهنمایی های ما درباره چگونگی ساماندهی لباس های فصلی و ایجاد فضای بیشتر در کمد توجه کنید!

 

قبل از انبار کردن لباس ها

همیشه لباس های خود را قبل از انبار کردن بشویید. اگر لباس هایتان خشک شویی شده اند، آنها را از کیسه خارج کنید. کیسه می تواند باعث ایجاد کپک و رطوبت شود. از کیسه های لباس کتانی استفاده کنید تا لباس های خود را از گرد و غبار محافظت کنید. محلی را برای ذخیره سازی انتخاب کنید که خنک، خشک و دارای تهویه مناسب باشد. لباس های زمستانی خود را در اتاق زیر شیروانی خود ذخیره نکنید زیرا گرمای تابستان می تواند به الیاف آن آسیب برساند. همیشه لباس ها را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید، زیرا لباس ها را می سوزاند.
برای اینکه بدانید لباس هایتان را با توجه به جنس آن ها چگونه باید بشویید، از پست شستشوی لباس با توجه به جنس آن استفاده کنید.

چوب لباسی صحیحی را انتخاب کنید

از آویز های سیمی نازک استفاده نکنید و کت و ژاکت خود را بر روی چوب لباسی های نرم لایه دار شده و یا از جنس چوب ضخیم آویزان کنید. برای جلوگیری از چروک شدن شلوار آن را پاکتی و تا کنید. دامنهای خود را از دامن آویز آویزان کنید. شما می توانید از چوب لباسی پلاستیکی یا چوبی برای پیراهن و بلوز استفاده کنید.

 

ذخیره لباس ها در جعبه

هنگام نظافت منزل برای فصل جدید، وقتی نوبت به انبار کردن لباس ها رسید و می خواستید از جعبه برای این کار استفاده کنید، از جعبه های ساخته شده از جنس مقوا اجتناب کنید. مقوا اسیدی است، و چسب آن می تواند آفات را جذب کند. به جای آن از ظروف پلاستیکی با درب استفاده کنید. همیشه با استفاده از نشانگر دائمی ظروف را برچسب گذاری کنید.

 

دور نگه داشتن حشرات موذی

اگر شما در منطقه خود حشرات موذی دارید، گلوله نفتالین می توانند به محافظت از لباس هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده اند کمک کند. گلوله های نفتالین فقط باید در ظروف بسته بندی شده استفاده شوند. هرگز آنها را مستقیما بر روی لباس های انبار شده قرار ندهید. اگر لباس هایتان را با گلوله نفتالین انبار کرده اید. حداقل یک روز قبل از پوشیدن آن ها را بیرون بیاورید. یک روش طبیعی تر برای دور نگه داشتن حشرات موذی، این است که می توانید دسته ای اسطوخدوس را در کنار لباس های خود قرار دهید.
بیشتر بخوانید: روش ساخت شیشه پاک کن خانگی و طبیعی

انبار کردن لباس های فصلی

برای انبار کردن لباس های خود می توانید از قفسه های پوشاک چرخان استفاده کنید. آنها ارزان و محکم هستند و می توانند لباس های زیادی را نگه دارند. برای جایگزین، می توانید لباس های خود را در چمدان انبار کنید. فراموش نکنید که آنها را برچسب گذاری کنید! اگر یک کمد با سقف بلند دارید، می توانید یک میله آویز را برای قرار دادن لباس های فصلی خود اضافه کنید.
اگر برای نظافت ساختمان خود نیاز به نظافت چی دارید با نظافت کار تماس بگیرید و درخواست نیرو نظافتی کنید.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com