چرا پارچه های میکروفیبر برای نظافت مناسب هستند

چرا پارچه های میکروفیبر برای نظافت مناسب هستند

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چرا پارچه های میکروفیبر برای نظافت مناسب هستند و تمام اطلاعات مربوط به این پارچه را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.
در شرکت خدماتی نظافتی نظافت کار، هدف اصلی رسیدن به محیطی تمیز است و این کار با استفاده از دستمال ها و حوله های میکروفیبر صورت می گیرد. پارچه های میکروفیبر در مقایسه با دیگر پارچه ها و پنبه ها باعث می شوند فضا علاوه بر تمیز شدن، بهداشتی هم شود. ممکن است با خود فکر کنید که دستمال هیچ اهمیتی ندارد. اما این طور نیست. همه پارچه ها مثل هم نیستند و در این مورد، پارچه های میکروفیبر از بقیه بهترند.
شما میتوانید با مطالعه افزایش سرعت تمیزکاری با 10 نکته مفید در تمیز کردن منزل خود، حرفه ای تر شوید و در مدت زمان کوتاه منزل خود را تمیز کنید.

پارچه میکروفیبر

میکروفیبر یک فیبر مصنوعی است که صدها بار نازکتر از موی انسان است. این فیبرهای عالی به هم بافته شده اند و پارچه ها و حوله های نظافتی را به وجود آورده اند. فرآیند طراحی منجر به تولید محصولی فوق العاده نرم، جاذب و با دوام می شود که چرک و میکروب های محیط را به خود جذب می کند. اما دستمال های پنبه ای، تمام مایع تمیزکننده را به خود جذب می کنند و تنها چرک ها و میکروب ها را از گوشه ای به گوشه دیگر می برند.
کارخانه های تولید محصولات میکروفیبر، محصولی با بار الکتریکی مثبت تولید می کنند. گرد و خاک ها و چرک ها هم بار الکتریکی منفی دارند. پس هنگام استفاده از این پارچه، تمام گرد ها و چرک ها جذب پارچه می شوند و روی آن باقی می مانند.
مزیت دیگر استفاده از این پارچه این است که این پارچه ها در مقایسه با پارچه های پنبه ای آب و مایع تمیزکننده کمتری نیاز دارند. این پارچه ها حتی محیط را خیلی بهتر و بیشتر از پارچه های دیگر تمیز می کنند.
برای تمیز نگه داشتن شیشه های منزل خود میتوانید با نظافت کار تماس بگیرید و برای نظافت منزل خود درخواست نظافت چی بدهید.
پارچه های میکروفیبر می توانند مساحتی حدود 100 برابر پارچه های دیگر داشته باشند. آن ها همچنین می توانند حدود 7 تا 8 برابر سایر پارچه ها، وزن خود در آب را ثابت نگه دارند. پارچه های پنبه ای تنها 70% رطوبت را به خود جذب می کنند، اما پارچه های میکروفیبر 98%. باکتری ها خیلی بیشتر جذب پارچه های پنبه ای می شوند تا پارچه های میکروفیبر.
در ادامه میتوانید مقاله نحوه تمیز کردن دیوار کثیف را مطالعه کنید
در آخر، پارچه های میکروفیبر بیش از پارچه های قدیمی دوام می آورند. می توان آن ها را صدها بار شست اما پارچه های قدیمی با چند بار شستن از بین می روند. پس چرا پارچه های میکروفیبر برای نظافت مناسب هستند را متوجه شدیم و تمام نکات ان را بررسی کردیم.