محصولات شوینده - وظایف نظافتچی - وظایف نظافتچی در هر بار تمیزکاری

وظایف نظافتچی در هر بار تمیزکاری

وظایف نظافتچی در هر بار تمیزکاری. امروزه برای خانواده ها معمول نیست که نظافت، تعمیر و نگهداری خانه را به افراد دیگری بسپارند. والدینی که یک نفر از آن ها یا هردوی آن ها شاغل هستند که بچه های مدرسه ای با سنین مختلف دارند و همچنین فعالیت های فوق برنامه که تمام آن ها در حال اجرا  هستند و مستلزم برنامه ریزی می باشند، ممکن است رسیدگی به تمام این موارد دشوار باشد. استخدام یک خدمتکار ممکن است بهترین راه برای خانواده ها و  دریافت کمک های اضافی در خانه باشد. اکثر خانواده ها نظافتچی خانم را ترجیح می دهند که مطمئن تر هم هستند.
با این حال، دقیقا می توانید چه انتظاری از خدمتکار داشته باشید؟ به علاوه، چگونه می توانید یک خدمتکار استخدام کنید که متناسب با شیوه زندگی و نیازهای شماست؟
گام اول شامل فهمیدن معمولترین وظایف خدمتکار و سپس تغییر و شخصی سازی آن ها طبق نیاز خود، برای افزایش تاثیر کار تمیزکاری است.چه انتظاری از خدمتکار خود برای مدیریت و تکمیل وظایف دارید؟

قبل از شروع به استخدام خدمتکار، مهم است که شما نیازهای خانواده خود را مشخص کنید و فهرستی از وظایفی را که انتظار دارید تا نظافتچی آن ها را مدیریت کند، ایجاد کنید. شما می توانید از خدمات نظافت کار برای نظافت خانه تان استفاده کنید.
حالا شما باید از خودتان بپرسید: چه کاری را از خدمتکار میخواهم تا انجام دهد؟ آیا چیزهای خاصی وجود دارد که شما برای رسیدن هفتگی به آن ها وقت ندارید یا فعالیتهایی که برای سبک کردن زندگی خود نیاز به کمک دارید، همچنین خانواده و زمان خود را بهتر مدیریت کنید؟ این لیست برای هر خانواده متفاوت است و در واقع نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده می کند.

 

وظایف نظافتچی

با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، 10 مورد زیر از وظایف نظافتچی است که ممکن است یک خدمتکار معمولی انجام دهد.

  1. فضای زندگی و اتاق خواب مرتب شود. بعضی از افراد قبل از اینکه خدمتکار بیاید کمی اتاق خواب را مرتب می کنند (جمع و جور کردن اسباب بازی ها، قرار دادن لباس ها از خشک کن به داخل سبد یا کمد، مرتب کردن دفتر ها و میزها و …). انجام این خورده کاری ها اجازه می دهد که خدمتکار روی کارهای بیشتر در هر اتاق تمرکز کند.
  2. شستن لباس ها، مرتب کردن، خشک کردن، تا کردن و درنهایت در جای خود گذاشتن آن ها می تواند کمک بزرگی باشد! برخی از نظافتچیان ممکن است این کار را از وظایف نظافتچی ندانند. بنابراین اگر خودتان این کار را انجام نمی دهید بهتر است که این مورد را نیز در لیستتان اضافه کنید تا نظافتچی مورد نظر از آن آگاه باشد.
  3. کف های تمیز، که اگر سرامیک است باید شامل تمیز کردن و طی کشیدن باشد. و همچنین جارو کشیدن فرش ها نیز مهم است.
  4. تمیز کردن حمام، که شامل تمیز کردن توالت، پاک کردن میز توالت و یا کانتر و کابینت در حمام، دوش های حمام و نیز تمیز کردن آینه ها می باشد.
  5. تمیز کردن آشپزخانه که شامل پاک کردن لوازم و کابینت ها، پاک کردن درب کابینت، و تمیز کردن سینک ظرفشویی است.
  6. تمیز کردن گرد و غبار، از جمله تمام سطوح و اتاق.
  7. تمیز کردن پنجره ها. به جز قسمت هایی که در جایی قرار دارند که دست به آن نمی رسد. در صورت نیاز به شستن پرده ها، باید آن را نیز در لیست ذکر کنید.
  8. مرتب کردن تخت خواب های همه اتاق ها و تعویض ملافه ها در صورت نیاز.
  9. تخلیه و تمیز کردن سطل های زباله و انتقال آشغال ها به بیرون در حالتی بهداشتی.
  10. باخبر کردن صاحب خانه از مواد شوینده و لوازمی که باید جایگزین و یا دوباره خریده شوند.

اگر تصمیم به استخدام نظافتچی دارید می توانید از طریق شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی از صفحه قیمت نظافت منزل سفارش دهید و از تعرفه خدمات نیز مطلع شوید.

 

منبع: www.maidcomplete.com