کیف دستی - تمیز کردن کیف دستی - نحوه تمیز کردن کیف دستی

نحوه تمیز کردن کیف دستی

نحوه تمیز کردن کیف دستی. آیا تا به حال دقت کرده اید که سطح بیرونی کیف دستی شما چقدر کثیف است؟ با اینکه ممکن است تمیز به نظر برسد اما وجود باکتری ها و میکروب ها در روی آن انکار ناپذیر است.

گاهی اوقات با دیدن اینکه زنان کیف های دستی خود را در کف توالت عمومی قرار می دهند، به فکر فرو می روم …. خانم ها .. لطفا از قلاب های پشت درب ها استفاده کنید…  همچنین اغلب آنها کیف خود را کنار پای خود در حالی که در اتوبوس، سینما، رستوران نشسته اند ،قرار میدهند و یا در هنگام خرید در چرخ دستی ها قرار می دهند، بدین صورت است که میکروب، خاک و باکتری های بسیاری را از محل های مختلف به خود می گیرند. علاوه بر این ها هنگامی که به خانه می روید با کیف دستی خود چه می کنید؟ آیا آن را بر روی پیشخوان آشپزخانه، میز ناهارخوری یا روی تختتان قرار می دهید؟ اگر چنین است، شما این میکروب ها را از کیف خود بر روی میز خود منتقل می کنید، این یک چرخه بی پایان است.

کیف های دستی می توانند خاک و میکروب های زیادی را جذب کنند، بهتر است که به طور مرتب آن ها را با روش زیر تمیز کنید. نظافت کار امروز قصد دارد نحوه انجام درست این کار را به شما بگوید.

 

روش تمیز کردن کیف دستی

من از دستمال های ضد باکتری خانگی خودم برای تمیز کردن همه چیز، بجز کیف دستی یا کیف پول استفاده می کنم. بهتر است از استفاده از موادی که دارای سرکه هستند خودداری کنید زیرا ممکن است باعث لک در کیف دستی شما شوند.

به ترتیب زیر فرآیند تمیز کردن را انجام دهید:

آنچه که نیاز دارید:

  • 2-3 قطره شوینده ملایم
  • 1/4 فنجان آب

 

دستورالعمل ها

  • مواد را داخل یک بطری اسپری کوچک بریزید.
  • کاملا مخلوط کنید
  • مقداری از مواد را بر روی دستمال میکرو فایبر اسپری کنید (نه به طور مستقیم بر روی کیف دستی خود). نیازی نیست که دستمال را به طور کامل آغشته کنید، زیرا ممکن است به کیف دستی شما آسیب برسد.
  • برای پاک کردن تمام خاک و کثیفی ها، دستمال را به آرامی روی کیف دستی بکشید.
  • به خاطر داشته باشید که تمام قسمت های کیف را تمیز کنید.
  • کیف دستی را با استفاده از یک دستمال خشک پاک کنید.

 

توجه

لطفا این روش را در یک قسمت کوچکی از کیف که در مقابل دید نیست امتحان کنید تا مطمئن شوید که به آن آسیب نمی رسد.

هر از چند گاهی وقتی به نظافت منزل تان پرداختید در برنامه تان تمیز کردن کیف دستی خود را نیز داشته باشید.

 

منبع: www.theorganisedhousewife.com.au