شمع - تمیز کردن موم شمع - نحوه تمیز کردن موم شمع از روی جا شمعی

نحوه تمیز کردن موم شمع از روی جا شمعی

نحوه تمیز کردن موم شمع از روی جا شمعی. اگر شما شمع استفاده شده در خانه دارید، جا شمعی آن را دوست دارید و نمی خواهید آن را دور بیاندازید، این پست برای شماست. ما به شما روشی آسان برای تمیز کردن موم های باقی مانده در جا شمعی را نشان خواهیم داد!
ما شمع ها را دوست داریم، و مانند بسیاری از کسانی که به شمع ها علاقه مندند، تعداد زیادی جا شمعی خالی در خانه خود داریم. از این جا شمعی ها می توان برای بسیاری از موارد مانند نگه داری گوش پاک کن در حمام، یا به عنوان گلدان استفاده کرد. شما هر کاری می توانید با آنها انجام دهید و این ترفند آسان، به شما در تمیز کردن این ظروف کمک می کند! برای فهمیدن این راه حل مطلب امروز نظافت کار را به طور کامل مطالعه کنید.
چگونگی تمیز کردن موم شمع های خاموش شده و استفاده دوباره از جا شمعی ها!

قالیشویی هشتگرد

قالیشویی مهستان
مرحله 1:
آب را بجوشانید و آن را در جا شمعی بریزید.
اگر میخواهید که خانه ای تمیز داشته باشید پیشنهاد میکنیم که پست نکاتی برای داشتن خانه ای تمیز و مرتب را مطالعه کنید.
مرحله 2:
اجازه دهید آب به طور کامل خنک شود. این مرحله بسیار مهم است، زیرا شما نمی خواهید آب گرم و یا داغ را خالی کنید!
مرحله 3:
هنگامی که آب سرد شد، متوجه می شوید که موم روی سطح آب شناور می شود. موم را با استفاده از یک چاقو بشکنید و خارج کنید. اگر همچنان ذراتی باقی ماند می توانید به راحتی آنها را با استفاده از آب گرم و اسفنج تمیز کنید.
روش دیگر برای تمیز کردن موم شمع از روی شیشه این است که ظرف را برای چند دقیقه در فریزر قرار دهید تا موم سفت شود. سپس با استفاده از چاقو موم را به آسانی جدا کنید، فقط مواظب باشید که به شیشه آسیب نرسانید. موم های باقی مانده را به راحتی با آب گرم و صابون بشویید.
برای استفاده از خدمات نظافت کار وارد صفحه تعرفه نظافت منزل شده و به آسانی خدمات مورد نیازتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com