گلدان - محصولات باغبانی - محصولات باغبانی سازگار با محیط زیست

محصولات باغبانی سازگار با محیط زیست

محصولات باغبانی سازگار با محیط زیست. اکثر مردم به دلایلی واضح درباره محیط زیست فکر نمیکنند، این حقیقتی مشخص است که فضای سبز برای کره زمین عالی می باشد. البته مردم هرگز در نظر نمی گیرند چوب مورد استفاده برای ساختن تخت، سایبان و ابزار، کودهای پایه نفتی، ظروف پلاستیکی گیاهی فروخته میشوند. باور کنید یا نه، یک راه بهتر برای درست کردن یک زمین سبز تر و دوست داشتنی تر وجود دارد.

در مقاله امروز که نظافت کار برایتان آماده کرده، به محصولات باغبانی سازگار با محیط زیست که پایدار نیز هستند اشاره میکنیم. فرق ندارد که باغ خود را مدیریت می کنید یا باغچه حیاطتان را، ممکن است برخی از این محصولات مورد نیازتان باشد.

 

محصولات باغبانی دوستدار محیط زیست

داس مخصوص هرس و ماشین شخم زنی

این ابزار در واقع از ابزار باغبانی عتیقه و قدیمی الهام گرفته شده. شما می توانید آن را برای از بین بردن علف های هرز، ایجاد ردیف برای کاشت دانه و تقسیم و پیوند گیاهان استفاده کنید. دسته این ابزار از پلی پروپیلن 100٪ بازیافت شده، ساخته شده است و فیبرهای تقویت کننده 100٪ چوب بازیافت شده یا فیبر کتان است. این ابزار را می توان با قیمتی معقول خریداری کرد که به عنوان بهترین ابزار نامگذاری شده است.

 

خاک های آلی

انتخاب های بسیاری برای خاک آلی در بازار وجود دارد. خاک های عالی مرغوب از ذغال سنگ نارس، مخلوط لجن فاضلاب یا کود مرغی در فرمول خود استفاده نمی کنند. برخلاف آنچه که مردم فکر می کنند خاک ارگانیک فقط برای گلخانه ها یا گلدان ها نیست، بلکه برای کاشت مستقیم به زمین نیز مناسب هستند.

 

آبیاری هوشمندانه

آب روان چیزی است که بسیار هدر می شود. نوعی محصولی وجود دارد که میتواند به این مشکل کمک کند. این محصول از 100٪ آب بازیافت شده و فیبرهای بطری نوشابه ساخته شده است و برای پایین گلدان طراحی شده. این محصول خاک را در ظرف نگه می دارد و با جذب آب آن را حفظ می کند سپس آن را به خاک باز می گرداند و تا زمانی که دوباره خشک شود. با استفاده از این محصول در گلدان هایتان نظافت منزل نیز راحت تر می شود زیرا گلدان آبی پس نمی دهد.

 

چوب های بامبو

هر باغبان باید برخی از این چوب های بامبو را در انبار خود داشته باشد. بامبو یک محصول قابل بازیافت است و یک جایگزین عالی برای میله های پلاستیکی و فلزی و چوبی است. شما می توانید داربست بامبو خود را درست کنید تا کاشت گیاهان مطمئن تر باشد.

 

ماشین چمن زنی دستی

یکی از محصولات باغبانی مورد استفاده ماشین چمن زنی است. این ماشین چمن زنی نه تنها با محیط زیست سازگار است، بلکه کمی فعالیت فیزیکی نیز به شما خواهد داد. آنها ساکت تر از ماشین چمن زنی موتوری هستند و از گازهای تند و زننده برای استنشاق استفاده نمی كنند. این ماشین چمن زنی مقرون به صرفه و برای راه اندازی و استفاده  بسیار عالی است.

 

کود ساخته شده از کرم خاکی

اگر وقت ندارید به تهیه ورمی کمپوست (عبارت است از كود آلي بيولوژيكي كه در اثر عبور مداوم وآرام مواد آلي درحال پوسيدگي از دستگاه گوارش گونه هايي از كرم هاي خاكي و دفع اين مواد از بدن كرم حاصل مي گردد. اين مواد هنگام عبور از بدن كرم آغشته به مخاط دستگاه گوارش ( موكوس )، ويتامينها و آنزيمها شده كه در نهايت به عنوان يك كود آلي غني شده و بسيار مفيد براي ساختمان و بهبود عناصر غذايي خاك توليد و مورد مصرف واقع مي گردد. بنابراين ورمي كمپوست عبارت خواهد بود از فضولات كرم به همراه درصدي از مواد آلي و غذايي بستر و لاشه كرمها) اختصاص دهید، راه بهتر این است که کود کرم بخرید. این کودها در بسته های بازیافت شده از بسته های قدیمی شیر و بطری های نوشابه بوجود آمده اند.

 

جارو کردن باغ

به گفته صاحبان، تنها چیز در مورد جارو که قابل تحمل نیست، برچسب روی جاروهاست. شاخ و برگ جاروها از چوب تنه درخت نارگیل گرفته شده است که به طور طبیعی به زمین می افتد. این سبک جارو محکم است و قرن هاست که در کشورهای گرمسیری استفاده شده است.

 

پد زیر زانو

این یکی از محصولات باغبانی در گذشته از تایرهای قدیمی و در غرب ساخته می شد. پد های زانوی سنتی در اندازه بسیار کوچک ساخته میشد و برای بزرگسال مناسب نبود و از فوم پلاستیکی نازک ساخته می شد. پدهای جدید از تیوب داخلی تایر کامیون ساخته شده اند و به اندازه کافی برای یک فرد بزرگسال که بخواهد در باغ حفاری کند مناسب و راحت هستند.

 

پارچه مسدود کردن علف های هرز

علف ها بخشی از یک باغ هستند بنابراین شما هم میتوانید با اون ها کنار بیایید یا مجبورید به طریقی از شر آن ها خلاص شوید. علف های هرز طبیعی از الیاف (فیبر) 50٪ ساخته شده است و مشتق شده از منابع کشاورزی پایدار مثل ذرت و مقدار زیادی علف های که بیشتر از ورقه های پلاستیکی با محیط سازگاری دارند، می باشند.

 

منیع: www.thinkmaids.com