سرویس تمیزکاری و نکات مهم برای انتخاب آن

سرویس تمیزکاری می تواند صرفه جویی در زمان را افزایش داده و محیط را به طور قابل توجهی بهبود دهد. که برای داشتن شیوه زندگی بهداشتی تر و آرامش ذهن عالی است. برخی مشتریان می خواهند نظافتچی خانم برای نظافت خانه خود استخدام کنند تا خیالشان از تمیزی مطمئن تر شود. با این حال انتخاب یک سرویس تمیزکاری یک تصمیم بزرگ است و باید پیش از آن با تحقیق و ارزیابی کامل انجام شود.

 

نکاتی که باید در زمان سفارش سرویس تمیزکاری در نظر داشت

آیا شرکت مورد نظر دارای مجوز، ضمانت و بیمه است؟

انتخاب شرکتی که یک مجوز معتبر در حوزه کسب و کار دارد، تعهد خود را برای کار تضمین می کند. مجوز ممکن نیست منبع حمایت قانونی باشد، اما یک شرکت مجاز مطمئنا قابل اطمینان تر از هر ارائه دهنده خدماتی است که با چند تبلیغات در اینجا و آنجا مشغول به کار می باشد. بیمه مسئولیت و اوراق قرضه، از صاحبان خانه نسبت به سرقت یا آسیب به هر دارایی در طول فرآیند تمیزکاری، محافظت می کند. یک شرکت ضمانت شده می تواند خسارت را توسط تامین کننده بیمه خود، تامین کند.

 

آیا شرکت، جبران خسارت کارگران را انجام می دهد؟

مهم نیست چقدر مراقبت می شود، حوادث گاهی اجتناب ناپذیر هستند. به عنوان مثال، خانمی که در حال  تمیز کردن کف است ممکن است بر روی کاشی های مرطوب لغزش کند و لیز بخورد یا مرد جوانی که  چراغ ها را تمیز میکند ممکن است از  یک شوک الکتریکی صدمه ببیند. شرکت هایی که غرامت کارگران را می پردازند قادر خواهند بود مسئولیت هزینه های پزشکی را که در طول چنین حوادث ناگوار مواجه شده اند، به عهده بگیرند و به این ترتیب صاحب خانه را از  یک دردسر بزرگ نجات دهند.

 

هزینه های خدمات چگونه هستند؟

هزینه تمیز کردن خانه ممکن است تحت تاثیر تعدادی از عوامل مانند اندازه خانه، محل سکونت، تعداد افرادی که در خانه زندگی می کنند، دانستن دفعات خدمات و عمق تمیزی تغییر کند. اکثر شرکت ها ساعتی هزینه می گیرند. در حالیکه بعضی از آنها برای هر شغل یا بر اساس تعداد افرادی که برای تمیز کردن نیاز است، قیمت می دهند. توصیه می شود که یک بحث مفصل با مدیر شرکت خدماتی داشته باشید و هزینه پیش بینی شده برای کل فرآیند تمیز کردن را پیش بینی کنید. صاحبان خانه ممکن است قبل از فرایند تمیز کردن، پیشنویس یا قراردادی را به صورت نوشتاری برای جلوگیری از هر گونه مشکل در انتهای کار منعقد کنند. برای آگاهی از تعرفه قیمت خدمات خانه، به صفحه قیمت نظافت منزل مراجعه کنید.

 

آیا شرکت تمام تجهیزات و عوامل تمیز کننده مورد نیاز برای فرآیند را عرضه می کند؟

برای دانستن  نوع محصولات و تمیز کننده های شیمیایی و ابزارهایی که برای فرایند تمیز کردن مورد استفاده قرار می گیرند، قبل از شروع، با مسئول شرکت خدماتی صحبت کنید. بعضی از شرکت ها نیز نیاز دارند تا صاحب خانه مواد تمیز کننده را برای آن ها آماده کند، زیرا آنها معتقدند که این گزینه امن تر است. شرکت هایی که از محصولات سازگار با محیط زیست استفاده می کنند، نسبت به دیگر رقبای خود برتری دارند .

 

آیا حداقل میزان گارانتی رضایتمندی وجود دارد که بتوانند ارائه دهند؟

یک شرکت سرویس خدماتی باید بتواند خدمات دلخواه مشتری را تضمین کند و همچنین باید برای دریافت بازخورد و شکایات با روی باز پاسخگو باشد. این به صاحبان خانه کمک می کند تا رابطه بلندمدت با شرکت برقرار کنند.

شرکت های حرفه ای سرویس تمیزکاری به زندگی پر مشغله صاحبان خانه، کمک زیادی می کنند. هنگامی که با این سؤالات و اطلاعات آشنایی داشته باشید، جستجو برای یک شرکت قابل اعتماد بسیار ساده تر می شود.

شرکت خدماتی نظافت کار با ارائه خدمات با بهترین روش ها و کیفیتی عالی، تمیزی محل مورد نظرتان را تضمین می کند.

 

منبع: www.booktoclean.com