سینی فر کثیف - تمیز کردن سینی فر - روش تمیز کردن سینی فر

روش تمیز کردن سینی فر

روش تمیز کردن سینی فر. درست کردن و خوردن شیرینی همیشه لذت بخش است، اما گاهی اوقات تمیز کردن سینی آنها چندان هم لذت بخش نیست! اگر سینی فر شما طوری به نظر می رسد که آماده دور انداختن است، کمی صبر کنید! ما روشی عالی برای تمیز کردن و برق انداختن آن داریم!
سینی های شیرینی یکی از آن ظروفی هستند که تمیز کردن آنها غیر ممکن به نظر می رسد. روغن و چربی به آنها می چسبد و سخت می شود. قبل از دور انداختن این سینی ها، دستورالعمل تمیز کردن زیر را امتحان کنید!
بیشتر بخوانید: تمیز کردن ماهیتابه چدنی به روش صحیح

 

روش های تمیز کردن سینی فر

روش اول تمیز کردن سینی فر

آنچه که شما نیاز دارید:
جوش شیرین و آب اکسیژنه.
بیشتر بخوانید: نحوه تمیز کردن موم شمع از روی جا شمعی
دستورالعمل تمیز کردن سینی فر:
ابتدا جوش شیرین و سپس آب اکسیژنه را به همه جای تابه بپاشید و سپس باز هم جوش شیرین بر روی آن بریزید. 2 ساعت صبر کنید و اجازه دهید مواد روی تابه بماند. پس از طی دو ساعت آماده باشید تا شگفت زده شوید! تابه شما باید مانند یک تابه نو به نظر برسد! به سادگی جوش شیرین را از روی تابه پاک کنید. نیاز به سابیدن ندارد.
اگر نیاز به روشی برای تمیز کردن فر هستید، مقاله تمیز کردن فر با روشی آسان را مطالعه کنید.

 

روش دوم

این روش بیشتر برای تمیز کردن چربی ها کاربرد دارد. موارد مورد نیاز:

  • جوش شیرین یک الی دو قاشق غذا خوری
  • سرکه یک فنجان
  • آب داغ
  • مایع ظرف شویی

مقداری آب تا حدی که کف سینی را بگیرد، داخل سینی بریزید. به مقدار آبی که میریزید دقت کنید زیرا می خواهیم که غلظت سرکه و جوش شیرین به اندازه کافی باشد و کم نشود. جوش شیرین را با توجه به اندازه فر خود داخل سینی ریخته و اجازه دهید سه دقیقه بماند. پس از آن نوبت اضافه کردن سرکه است.
بیشتر بخوانید: نحوه شستن قابلمه و ماهیتابه به صورت مناسب و درست
با اضافه کردن سرکه باید 1 تا 2 ساعت منتظر باشید تا سرکه و جوش شیرین کار خود را بکنند. و سپس با اسکاج و مایع ظرفشویی سینی را بشویید.
یک تغییر بزرگ! عالی نیست؟ به نظر می رسد بسیار بهتر شده باشد و بهترین قسمت این است که نیازی به تمیز کردن تابه وجود ندارد! بنابراین، اگر سینی فر شما نیاز به تمیز شدن دارد، این دستور را امتحان کنید!
برای انواع روش های نظافت منزل ، مقاله های دیگر نظافت کار را مطالعه کنید.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com