بهار - خانه تکانی عید - خانه تکانی عید و 12 نکته در مورد آن

خانه تکانی عید و 12 نکته در مورد آن

خانه تکانی عید. دوباره همان موقع از سال است. زمان گردگیری عید! اگر شما مثل من باشید، این مراسم سالانه ترسناک و دلهره آور است. آیا تمیز کردن سالانه بهاره در وظایف خانه داری مثل فتح کردن قله اورست به نظر می رسد؟ این تنها چالش است که با موفقیت انجام شده است؟
نگران نباشید، تمیز کردن بهار لازم نیست ترسناک باشد اما چیزی است که همه ما باید انجام دهیم. این فقط در مورد تمیز کردن پرده و کفپوش های بزرگ نیست، اما انجام این کارها عالی است. شما همچنین می توانید از تمیز کردن بهاره به عنوان برنامه ریزی فوری برای مراقبت های خانگی و خدمات استفاده کنید که از مشکلات جلوگیری میکند. راهنمایی های زیر به شما کمک می کند تا تمام این کارها را فقط 10 دقیقه در روز انجام دهید. بنابراین مقاله امروز نظافت کار درمورد خانه تکانی عید را مطالعه کنید.
اولین گام برای بهینه سازی خانه تکانی عید این است که زمان را برای مراقبت از آن پیدا کنید و آن را برنامه ریزی کنید. پیشنهاد من این است که زمان خالی چهار هفته ای پیدا کنید و زمان مناسب روز یا شب (قبل از شام قبل از خواب) را به کار ببرید. اگر یک شب را از دست دادید، نگران نباشید، همیشه می توانید روز بعد در ده دقیقه همه چیز را مرتب کنید. هدف این است که شما و خانواده تان را متعهد به تمیز کردن هرروزه به مدت 28 روز کنید. در حالی که مطمئن هستم لیستی از آنچه که می خواهید انجام دهید، دارید که برای آماده سازی برای بهار، تابستان و فراتر از آن، من می خواهم شما را با 12 مورد برای اضافه کردن به لیست خودتان آماده کنم.

نکاتی برای خانه تکانی عید

این نکات نظافت منزل هرکدام 10 دقیقه به طول می انجامند.

1. شستشو و خشک کردن ملافه ها. یک روز در لباسشویی و خشک کن قرار دهید. روز بعد آن ها را به جای خود برگردانید.
2. کشوی خرت و پرتها را در خانه خود تمیز کنید. برای اغلب افراد، این کشو در آشپزخانه قرار دارد که همیشه خرت و پرت ها را درون این کشو پرت میکنند. برای مدیریت به هم ریختگی، از یک ظرف برای دسته بندی استفاده کنید.
3. تیغه های پنکه های سقفی را پاک کنید.
4. یک روز را برای تمیز کردن اسباب بازی ها تعیین کنید. تمام قطعات بازی را در کیسه های زیپلاک پلاستیکی بگذارید. اقلام شکسته را بردارید و دور بیاندازید.
5. یخچال خود را تمیز کنید. تاریخ های انقضا را بررسی کنید و همه چیز را که قدیمی است، دور بیاندازید.
6. کابینت داروها را پاک کنید و داروهای قدیمی (هم با نسخه و بدون نسخه) را بیرون بریزید.
7. میز آشپزخانه را تمیز کنید. برای بسیاری از مردم این میز اتاق ناهار خوری یا پیشخوان آشپزخانه است آنچه را که می توانید انجام دهید و مواد حساس را پاک کنید.
8. باتری دستگاه های هشدار دهنده دود و آتش سوزی و گاز CO2 را تعویض کنید.
9. پرده های خود را پاک کنید. سعی کنید از ورق های نرم پارچه ای استفاده کنید.
10. تمیز کردن پنجره ها ممکن است زمان بیشتری ببرد. با پنجره های کثیف شروع کنید و سپس از بیرون آن ها را تمیز کنید.
11. قرنیزها را تمیز و گردگیری کنید. این یک کار دیگر است که تمام خانواده می توانند در آن شرکت کنند.
12. یک روز برای حفظ و تعمیر کردن وسایل اختصاص دهید. قفل ها را روغن کاری کنید، جادستمالی دستشویی را تعمیر کنید و … فقط یک لیست ایجاد کنید و موارد را چک کنید.

درصورتی که خود وقت انجام خانه تکانی عید تان را ندارید می توانید از خدمات تمیزکاری نظافت کار استفاده کنید. برای این کار به صفحه قیمت نظافت منزل بروید و از آن جا به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

منبع: www.kristinascleaning.net