مایکروویو - تمیز کردن مایکروویو - تمیز کردن مایکروویو با ساده ترین و موثرترین روش

تمیز کردن مایکروویو با ساده ترین و موثرترین روش

تمیز کردن مایکروویو مهم است. چون باعث افزایش طول عمر و کارآیی بیشتر آن می شود. شکی در مورد آن وجود ندارد که مایکروویو زندگی ما را بسیار راحت تر می کند. اگر تا به حال به طور مکرر از آن ها استفاده کرده باشید، با خرابی کوچک آن می دانید که چقدر برایتان سخت است که غذا را با اجاق گاز گرم کنید. آنجاست که متوجه می شوید چقدر به آن وابسته شده اید.

اگر شما درب مایکروویو خود را باز کنید، تکه های خشک شده از غذایی را پیدا می کنید و لکه های چربی داخل مایکروفر را میبینید که تمیز کردن آن ها سخت است.

در حالی که تمیز کردن مایکروویو به طور روزانه آسان است، تمیز کردن عمیق و اساسی نیاز به تلاش و زمان بیشتری دارد. اما برای تمیز کردن مایکروفر به طوری که از تمیزی برق بزند، قطعا لازم است مطالعاتی داشته باشید و راهنمایی حرفه ای برای این کار دریافت کنید. البته شما می توانید تمیز کردن مایکروویو و خانه تان را به نظافت کار بسپارید. برای این کار به صفحه تعرفه قیمت بروید و سفارش دهید.

ما از تمیزکننده پنجره به عنوان محصولی برای تمیز کردن مایکروویو استفاده می کنیم، چون تبدیل مایکروویو کثیف به مایکروفر تمیز و براق کار سختی به نظر میرسد!

 

روشی ساده برای تمیز کردن مایکروویو

گام اول

برای پاک کردن هر مایکروویو، ابتدا ترکیب پاک کننده ای را آماده می کنیم که در واقع ترکیبی است از یک بخش آب گرم و دو بخش شیشه پاک کنی که از آن برای تمیز کردن پنجره و نظافت منزل استفاده می کنید. آن ها را به خوبی در یک کاسه مخلوط کنید و کنار بگذارید. اگر متوجه شدید که آب در طول فرآیند تمیز کاری بیش از حد کثیف شده است، آن را بیرون بریزید و یک محلول دیگر درست کنید.

 

گام دوم

صفحه گردان را بیرون آورید و درحالی که مشغول تمیز کردن مایکروویو هستید اجازه دهید در سینک خیس بخورد تا بعدا شست و شوی آن راحت باشد. برای این کار ممکن است بخواهید دست کش ظرفشویی بپوشید، با استفاده از یک اسفنج غیر جذب کننده یا دستمال میکروفیبر، ابتدا دستمال یا اسفنج را در محلول قرار دهید و سقف را تمیز کنید. گرمای آب باعث پاک شدن هر گونه باقی مانده مواد غذایی خشک شده و چسبیده در سقف می شود. پس از تمیز کردن سقف، دیواره ها را تمیز کنید، سپس داخل درب را تمیز کرده و کف را برای آخرین مرحله بگذارید، زیرا تمام آلودگی ها در اینجا جمع می شود. به یاد داشته باشید که اسفنج/پارچه را هر وقت که خواستید بشویید تا دوباره بتوانید لکه ها را تمیز کنید.

 

گام سوم

پس از اتمام حذف چربی ها، لکه ها و مواد غذایی چسبیده و خشک شده، یک پارچه تمیز و مرطوب را بشویید و داخل مایکروویو را پاک کنید. وقتی این کار را انجام دادید، گوشه ها را فراموش نکنید. باید شیشه را به طور کامل تمیز کنید. بعد از اتمام کار، درب را باز بگذارید تا بو کاملا از مایکروویو خارج شود.

 

گام چهار و پنج

اکنون زمان خوبی برای شستشو صفحه گردان در زیر آب و سپس خشک کردن آن است. در نهایت، شما باید بیرون مایکروویو را تمیز کنید که مطمئنا آن هم چرب است و لکه های چربی دارد. این کار آسان است، به سادگی شیشه پاک کن را روی مایکروویو اسپری کنید و با پارچه میکروفیبر آن را تمیز کنید. برای درخشش شیشه ها ، کمی سرکه بر روی یک پارچه تمیز و خشک بریزید و داخل و بیرون شیشه را تمیز کنید. در شرایطی که مایکروویو خشک و خاموش باشد، صفحه گردان را در جای خود قرار دهید! کار تمیز کردن مایکروویو تان به پایان رسیده است و مثل روز اول تمیز می باشد.

شما می توانید این کار را به سرویس خدمات حرفه ای نظافت کار بسپارید تا تمیز کاری خانه تان را انجام دهد. برای این کار می توانید به مراجعه به صفحه تعرفه نظافت منزل ، علاوه بر آگاهی از تعرفه قیمت خدمات، به طور اینترنتی سفارش دهید.

 

منبع: www.thinkmaids.com