ظرف شستن - تمیز کردن ماشین ظرفشویی - تمیز کردن ماشین ظرفشویی با روش مناسب

تمیز کردن ماشین ظرفشویی با روش مناسب

تمیز کردن ماشین ظرفشویی با روش مناسب. در این مقاله هفت راهنمایی برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی به شما ارائه می شود که پس از آن ظرف هایی تمیزتر خواهید داشت. نگهداری و تمیز کردن ماشین ظرفشویی به طور مرتب، آن را به طور مداوم در حال کار نگه دارد و باعث می شود هر بار که ظروف با آن شستشو داده می شوند نتیجه درخشان و بی نظیر باشد.

در زیر هفت راهنمایی آسان برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی که امروز در نظافت کار برایتان آماده کرده ایم را بخوانید که عملکرد ماشین ظرفشویی را کنترل کرده و به بهترین نحو ممکن باعث تمیزی آن می شود.

 

شستشوی منظم

یکی از راه های اطمینان از اینکه ماشین ظرفشویی کثیفی نمی سازد این است که به طور منظم از آن استفاده کنید. اغلب استفاده از ماشین ظرفشویی بقایای موجود در داخل ماشین ظرفشویی را بیرون می آورد و ممکن است در کاهش تعداد دفعاتی که لازم به تمیز کردن کامل باشد کمک کند.

 

ماشین ظرفشویی را خالی کنید

برای اجرای این ترفندها ضروری است که برنامه ماشین ظرفشویی را از طریق یک چرخه کامل اجرا کنید سپس سبد ها را خارج کنید. این اجازه می دهد که به تمام قسمت های  ماشین ظرفشویی دسترسی آسان تری داشته باشید و بتوانید به طور صحیح تعمیر و نگهداری مورد نیاز را انجام دهید.

 

نظافت کار با جدیدترین و بهترین روش ها و کادری آموزش دیده، هم نظافتچی خانم و هم آقا، آماده ارائه خدمات برای نظافت منزل، ساختمان، شرکت و… می باشد.

تمیز کردن و بازرسی ریلینگ (اهرم چرخش)

این دستگاه ها با اسپری کردن آب از اهرم چرخش خود به ظروف عمل می کنند. از آنجایی که این اهرم ها به درستی نمی چرخند یا سوراخ هایشان ممکن است پر شده باشند، ظرف ها کاملا تمیز نخواهند شد. چک کنید تا اطمینان حاصل شود که اهرم به طور صحیح بچرخد و هر گونه آلودگی که در حفره ها ایجاد شده با استفاده از انبردست های کوچک، یک خلال دندان یا یک تکه کوچک از سیم، تمیز شود.

 

تمیز کردن قسمت خارجی و لبه های ظرفشویی

اکثر مواقع بوی آزاردهنده که از ماشین ظرفشویی خارج شده و شما آن را کشف کنید در واقع ممکن است از فضاهای بیرونی که ماشین ظرفشویی را در بر می گیرد، ساطع شوند.

گوشه های اطراف درب در یک چرخه استاندارد شسته نمی شود ممکن است با بسیاری از تکه هایی که از مواد غذایی باقی مانده است، شستشو تمام شده باشد. یک پاک کننده معمولی خانگی و پارچه مرطوب باید به اندازه متناسب کافی باشد تا این لکه نفرت انگیز که بوی تهوع آوری هم دارد را پاک کنید و همچنین می توان برای شستشوی تمام دکمه ها و درب خارجی ماشین ظرفشویی نیز استفاده کرد.

 

تمیز کردن و دفع زباله

در پایین دستگاه، فضایی برای تخلیه وجود دارد که یک منطقه شایع است که در آن بقایای مواد غذایی و سایر مواد ممکن است به چشم بخورد. نادیده گرفتن موانع نزدیک به قسمت تخلیه در نهایت منجر به مسدود شدن خواهد شد. همانطور که قسمت تخلیه دستگاه مسدود می شود  کارآمد یا کارآیی آن کمتر می شود و زمان آن برای تمیز کردن بیشتر خواهد شد و هیچ کس تمایل به فهمیدن این که ظروف آنها تمیز و درخشان  نیستند، ندارد.

 

استفاده از اسید برای خارج کردن باقی مانده ها

یکی از این اسیدها را انتخاب کنید و سپس آنها را از طریق یک چرخه کوتاه برای از بین بردن مواد باقی مانده استفاده کنید:

  • آب لیمو (جوهر لیمو)
  • ترکیب لیموناد
  • سرکه سفید

 

از بین بردن کپک ها

همچنین یک دوره نهایی استفاده از سفید کننده در داخل ماشین ظرفشویی می تواند مفید باشد اگر شما با مشکل کپک یا قارچ مواجه شده اید. مگر اینکه از داخل یا درب آن فولاد ضدزنگ باشد و سفید کننده ممکن است دسترسی نهایی یا آخرین راه حل برای داشتن یک دستگاه درخشان و تمیز باشد که در هر زمانی که شما ماشین ظرفشویی را استفاده می کنید، ظروفی کاملا بهداشتی و ضدفونی شده را تحویل شما می دهد.

 

شما می توانید نظافت منزل تان را به عهده نظافت کار بگذارید، کافیست از صفحه قیمت نظافت منزل سفارش دهید.

 

منبع: www.maidcomplete.com