تمیز کردن دوغاب - تمیز کردن جرم دوغاب - تمیز کردن جرم دوغاب کاشی های حمام

تمیز کردن جرم دوغاب کاشی های حمام

تمیز کردن جرم دوغاب در کاشی های حمام. جرم روی دوغاب یکی از آن چیزهایی است که اگر برای مدت زمان طولانی تمیز نشود، تمیز کردن آن می تواند خسته کننده و سخت شود. تمیز کردن منظم حمام جزو برنامه های تمیز کاری من است، اما اگر دوغاب کاشی ها بیش از حد کثیف شده باشند، تمیز کردن ساده ممکن است برای آن کافی نباشد. در پست امروز نظافت کار به روش های تمیز کردن جرم دوغاب کاشی ها می پردازیم.
من چند راهنمایی درباره تمیز کردن جرم دوغاب جمع آوری کردم.
من از سرکه و جوش شیرین برای تمیز کردن توالت و حمام استفاده می کنیم. برای حمام، جوش شیرین را به کناره های وان و روی کاشی ها می پاشم، سپس سرکه را اسپری می کنم و مدتی صبر می کنم، بعد با مسواک شروع به تمیز کردن می کنم. زیرا این ساده ترین ابزار برای تمیز کردن فضاهای کوچک است. کاشی های دیوار کمی دشوارتر هستند، من از جوش شیرین و آب لیمو برای درست کردن خمیر استفاده می کنم، آب لیمو به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کند. خمیر برای کاشی های روی دیوار بهتر است و بهتر روی دیوار باقی می ماند.
 
اگر نیاز به راهنمایی برای تمیز کردن کاشی ها دارید این مطلب را مطالعه کنید، نظافت کاشی ها برای حمامی سالم تر
 
اگر جرم روی دوغاب کاشی شما بسیار زیاد شده باشد، شما نیاز به استفاده از چیزی قوی تر دارید که می توانید آن را بخرید. من دوستی دارم که از اسپری تمیز کننده استفاده می کند و مدعی است که بسیار موثر است، برخی از پیشنهادات دیگر که دریافت کردم عبارتند از:

  • ژل حمام. آن را بر روی شیارهای دوغاب بکشید و یک شب صبر کنید.
  • مسواک و سفید کننده برای تمیز کردن لکه ها، و سپس هر محصول تمیز کننده دیگر برای استفاده هفتگی توصیه می شود.
  • اگر خیلی بد بو نیست می توانید از محلول 50٪ مایع شستشو و 50٪ سرکه استفاده کنید . آنها را در بطری ریخته و اسپری کنید. سپس کمی به کارهای دیگر نظافت منزل تان بپردازی زیرا باید صبر کنید تا کمی زمان بگذرد و بعد پاک کنید. این روش فوق العاده است!
  • هنگام استفاده از سفید کننده، لباس های قدیمی خود را بپوشید. زیرا این مواد رنگ هر چیزی که با آن تماس پیدا می کنند را می برند!

نحوه تمیز کردن جرم های دوغاب کاشی های وان حمام
ابتدا بر روی محلی که می خواهید تمیز کنید آب گرم بپاشید، این کار باعث تمیز شدن و از بین رفتن خاک و جرم های سطحی می شود.
هر کدام از راه حل های تمیز کردن را که مایلید را انجام دهید. بگذارید 5 تا 15 دقیقه خیس بخورد، از یک مسواک استفاده کنید و محل را تمیز کنید.
بعد از اتمام، با آب داغ کاملا شستشو دهید.

 

منبع: www.theorganisedhousewife.com.au