آپارتمان - ترفندهای تمیزکاری - ترفندهای تمیزکاری آپارتمان

ترفندهای تمیزکاری آپارتمان

ترفندهای تمیزکاری آپارتمان. ترفند هایی وجود دارد که زمان لازم برای تمیز کردن آپارتمانتان را به نصف کاهش می دهد، بنابراین زندگی شما بسیار ساده تر می شود. ما برخی از ترفندهای تمیزکاری واقعی و آزمایش شده که کاربردی هستند را در وب جستجو کردیم!

هرکسی که در یک آپارتمان زندگی می کند می داند که آپارتمان به دلیل فضای کوچکی که دارد خیلی زود کثیف می شود.من  پس از اینکه برای کار جدید خود استخدام شدم و آپارتمانی را خریداری کردم، متوجه شدم که تمیز کاری بیشتر وقت من را در خانه می گیرد و باید راهی سریعتر برای انجام کارهای خود پیدا کنم. امروز در نظافت کار برخی از ترفندهای تمیزکاری که در کل زندگی مرا ساده تر کرده است را بیان کرده ام:

 

تمیزکننده چند منظوره، سرکه

سرکه دارای کاربرد های فوق العاده ای است: سرکه برای مواردی مانند ضد عفونی، گند زدایی مورد استفاده قرار می گیرد، و حتی می تواند دو برابر یک شیشه پاک کن موثر باشد! سرکه سفید را داخل یک بطری اسپری بریزید و از آن برای تمیز کردن روشویی حمام، وان حمام، آینه، پنجره و حتی برای از بین بردن بوی بد استفاده کنید.

 

آبلیمو برای تمیز نگه داشتن مایکروویو

اگر شما به طور منظم مایکروویو خود را تمیز نکنید، بی شک شروع به جرم گرفتن و کثیف شدن خواهد کرد، و رهایی از آن، کار راحتی نیست! تمیز کردن مایکروویو بسیار خسته کننده و وقت گیر است. برای تمیز کردن مایکروویو، ، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که، یک چهارم لیمو را در ظرفی قرار داده و داخل آن را آب پر کنید. مایکروویو را روشن کنید و منتظر بمانید تا آب شروع به جوشیدن کند، سپس قبل از باز کردن درب، چند دقیقه صبر کنید. با انجام این کار، پاک کردن مایکروویو آسان می شود و تمام جرم ها به واسطه لیموی قرار گرفته در دستگاه نرم می شوند.

 

برای سفارش خدمات نظافت کار به صورت اینترنتی، وارد صفحه تعرفه خدمات نظافتی شوید.

 

درخشش مبل های چرمی

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که مبل های چرمی واقعی در آپارتمان خود داشته باشید، خیلی زود می بینید که بر روی آنها خط افتاده و فرسوده شده اند. ترفند آسان برای از بین بردن این خطوط این است که از واکس چرم برای مبل های خود استفاده کنید.

 

راه آسان برای تمیز کردن موی حیوان خانگی

بعضی از آپارتمان ها دارای کفپوش فرش هستند که تمیز کردن و تمیز نگه داشتن آن ها بسیار دشوار است، به خصوص اگر حیوان خانگی در خانه خود داشته باشید. گاهی اوقات حتی جاروبرقی کشیدن فرش نیز برای خلاص شدن از موهای حیوان خانگی کافی نیست. یک راه آسان برای تمیز کردن موهای حیوانات از فرش ها، استفاده از اسکویجی است. تنها اسکویجی و سر لاستیکی آن می تواند هر نوع  مو را تمیز کند و باعث می شود جمع کردن موهای حیوانات از کف خانه آسان و حتی سرگرم کننده باشد!

 

تمیز کردن ماهیتابه سوخته

این مشکلی است که اغلب اوقات با آن روبرو می شوم. قابلمه و ماهیتابه های سوخته. تمیز کردن آنها کار بسیار دشواری است! این ترفند ساده، زندگی شما را بسیار راحت تر می کند. تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است که قابلمه را با آب پر کنید و سپس یک فنجان سرکه سفید به آن اضافه کرده و بجوشانید، سپس از روی اجاق گاز بردارید، 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین به آن اضافه کنید، و در نهایت آن را تمیز کنید!

دنیایی از ترفندهای تمیزکاری خانه وجود دارد که می توانید با بکارگیری آنها زندگی راحت تری داشته باشید و در برخی از هزینه ها نیز صرفه جویی کنید. اگر وقتی برای تمیز کردن ندارید، مشکلی نیست! همواره می توانید نظافتچی منزل استخدام کنید تا هر زمانی که مایل هستید خانه شما را تمیز کند. برنامه خود را طوری تنظیم کنید که در طول هفته نظافت انجام شود و در نهایت آخر هفته آرامی را به دور از کثیفی ها داشته باشید.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com