خانه تمیز - افزایش سرعت تمیزکاری - افزایش سرعت تمیزکاری با 10 نکته مفید

افزایش سرعت تمیزکاری با 10 نکته مفید

افزایش سرعت تمیزکاری با 10 نکته مفید. تمیز کننده های حرفه ای در زمینه تمیز کردن بسیار کار کشته هستند. مطلب امروز را با راهنمایی افراد حرفه ای کامل کرده ایم. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه به سرعت خانه خود را تمیز کنید، 10 راهنمایی زیر را بررسی کنید!
تمیز کردن خانه نباید تمام وقت شما را به خود اختصاص دهد. ما 10 راهنمایی از افرادی که در زمینه نظافت حرفه ای هستند، جمع آوری کرده ایم که به شما آموزش می دهد، چگونه خانه خود را در کمترین زمان ممکن تمیز کنید. بیایید شروع کنیم!

 

افزایش سرعت تمیزکاری

برنامه ریزی برای تمیز کردن

از حرفه ای ها یاد بگیرید و زمانی را برای تمیز کردن برنامه ریزی کنید. حرفه ای ها تا زمانی که کار تمام نشده، کار خود را ترک نمی کنند و شما هم نباید این کار را انجام دهید! یک زمان مشخص برای تمیز کردن تعیین کنید و به آن بچسبید!
 
ممکن است با افزایش سرعت تمیزکاری سریع اشتباهاتی نیز انجام دهید که می توانید با مطالعه پست اشتباهات در تمیزکاری سریع مانع آن ها شوید.

 

انگیزه

تمیز کردن را برای چک کردن ایمیلتان و یا تماشای آخرین برنامه تلوزیونی متوقف نکنید. از انگیزه استفاده کنید تا بتوانید روی وظیفه خود تمرکز کنید. می توانید موسیقی و یا یک کتاب صوتی گوش دهید. شما همچنین می توانید با اعضای خانواده به تمیز کردن بپردازید تا به شما در انجام این کار کمک کنند.

 

ابزار

تمیزکننده های حرفه ای هرگز از ابزارهای یک بار مصرف و یا کم کیفیت استفاده نمی کنند. یک بار برای خرید ابزارهای خوب هزینه کنید و در دراز مدت در پول خود صرفه جویی کنید.
 
اگر کار تمیزکاری شما به ابزار خاصی نیاز دارد می توانید از خدمات نظافت کار استفاده کنید. برای این کار به صفحه تعرفه نظافت منزل رفته و به صورت اینترنتی سفارش خود را انجام دهید.

 

پوشیدن لباس مناسب

لباس هایی راحت و قابل شستشو بپوشید. اگر زمان زیادی را برای تمیز کردن قسمت های کم ارتفاع صرف می کنید، از کفش های مناسب و پد های زانو استفاده کنید. در هنگام استفاده از مواد شیمیایی از دستکش و عینک محافظ استفاده کنید.

 

جمع آوری ابزار ها در یک جا

از یک ساک تمیز کاری برای قراردادن همه ابزار خود در یک مکان استفاده کنید. به این ترتیب، هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد و در زمان تان صرفه جویی خواهد شد.

 

مختصر کردن لوازم

شما برای نظافت منزل خود نیازی به مواد پاک کننده مختلف ندارید. تمیز کننده های حرفه ای معمولا تنها این 4 تمیز کننده را با خود به همراه  دارند:
– یک پاک کننده سبک، مانند پاک کننده شیشه یا چند منظوره
– یک پاک کننده قوی چربی زدا
– تمیز کننده کاشی و حمام
– پودر پاک کننده سایشی

 

از هر دو دست استفاده کنید

عادت کنید که در هنگام تمیز کردن از هر دو دست خود استفاده کنید. بر روی کانتر با یک دست پاک کننده اسپری کنید و با دست دیگر با دستمال آن را تمیز کنید. با این کار سرعت تمیز کردن دو برابر سریع می شود، به خصوص زمانی که چوب گردگیری در یک دستتان قرار دارد و با دست دیگر در حال تمیز کردن سطوح هستید.

 

کار گروهی

دو نفر می توانند دو برابر سریع تر کار تمیز کردن را انجام دهند و به همین دلیل تمیز کار های حرفه ای همیشه به صورت گروهی کار می کنند. در تمیز کردن خانه اعضای خانواده را نیز دخالت دهید. کار کردن آنها باعث می شود بیشتر مراقب باشند و خانه دیرتر کثیف شود.

 

مرتب کردن

قبل از اینکه شروع به تمیز کردن کنید، خانه خود را مرتب کنید. اگر همه جا پر از کاغذ، اسباب بازی و ظروف کثیف و اشیای دیگر باشد، ممکن است نتوان بخوبی همه جا را تمیز کرد.
 
اگر به راهنمایی های بیشتری درمورد تمیزکاری سریع نیاز داشتید راهنمای تمیزکاری سریع خانه را مطالعه کنید.

 

به ترتیب کار کنید

تمیز کار های حرفه ای هرگز بیش از یک بار یک اتاق را دور نمیزنند. هنگامی که در حال تمیز کردن حمام هستید، و سینک را تمیز می کنید، قبل از رفتن به بقیه اتاق ها، آینه، کانتر و وسایل دیگر را پاک کنید. قبل از اینکه از آنجا خارج شوید، هر چیزی که در مسیرتان قرار دارد را تمیز کنید. با رعایت این نکات می توانید شاهد افزایش سرعت تمیزکاری باشید.

 

منبع: www.betterhousekeeper.com